Открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Проектиране и СМР по преустройство на сгради за нуждите на Бюро по защита при главния прокурор, находящи се на бул. „Подполковник Калитин“ № 21“
Други документи
- Информация за получено обявление в ОВ на ЕС 17 Януари 2018 г. 939.01 KB
- Протокол от дейността на комисията 18 Май 2018 г. 2.25 MB
- Доклад 18 Май 2018 г. 1.81 MB
- Решение за класиране и избор на изпълнител 18 Май 2018 г. 416.04 KB
- Договор № 72 от 22.06.2018 г. 16 Юли 2018 г. 20.78 MB
- Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 16 Юли 2018 г. 429.24 KB
- Допълнително споразумение № 1 и приложението към него 15 Април 2019 г. 1.65 MB
- Обявление за изменение на договора 15 Април 2019 г. 327.21 KB
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка 30 Юли 2020 г. 257.05 KB
Тръжна документация
- Решение за откриване на процедурата 19 Януари 2018 г. 271.08 KB
- Обявление за поръчка 19 Януари 2018 г. 717.87 KB
- Документация 19 Януари 2018 г. 32.14 MB
Разяснения
Процедура за възлагане на обществена поръчка чрез публично състезание с предмет: „Доставка на електрическа енергия на средно и ниско напрежение и избор на координатор на балансираща група за обектите, предоставени на Прокуратура на Република България“
Тръжна документация
- Решение за откриване на процедурата 10 Януари 2018 г. 303.36 KB
- Обявление за поръчка 10 Януари 2018 г. 559.28 KB
- Документация за участие 10 Януари 2018 г. 338.88 KB
- Стандартен образец за единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) 10 Януари 2018 г. 207.50 KB
Други документи
- Протокол № 1 от дейността на комисията 14 Февруари 2018 г. 294.08 KB
- Протокол № 2 от дейността на комисията 14 Февруари 2018 г. 363.39 KB
- Решение за избор на изпълнител 14 Февруари 2018 г. 126.48 KB
- Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 22 Март 2018 г. 338.61 KB
- Договор № 22/08.03.2018 22 Март 2018 г. 782.28 KB
- Приложение № 1 към Договор № 22/08.03.2018 г. 22 Март 2018 г. 512.37 KB
- Приложение № 2 към Договор № 22/08.03.2018 г. 22 Март 2018 г. 307.05 KB
- Допълнително споразумение № 1 10 Април 2019 г. 47.37 KB
- Обявление за изменение на договора 10 Април 2019 г. 298.45 KB
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка 20 Май 2019 г. 194.17 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет „Предоставяне на услуги по издаване и управление на квалифицирани удостоверения за електронен подпис“.
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 5 Януари 2018 г. 416.72 KB
- Приложения към обявата 5 Януари 2018 г. 93.66 KB
- Информация за публикувана обява 5 Януари 2018 г. 72.42 KB
- Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти 16 Януари 2018 г. 77.98 KB
Други документи
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка, с предмет: „Основен ремонт на сграда, находяща се на ул. „Позитано“ № 24 А, гр.София“.
Други документи
- Информация за получено обявление в ОВ на ЕС 18 Декември 2017 г. 871.86 KB
- Протокол от работата на комисията 12 Април 2018 г. 2.58 MB
- Доклад от работата на комисията 12 Април 2018 г. 2.72 MB
- Решение за определяне на изпълнител № ОПИ-1387 от 12.04.2018 г. 12 Април 2018 г. 4.62 MB
- Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 18 Май 2018 г. 389.49 KB
- Договор № 55 от 16.05.2018 г. 18 Май 2018 г. 2.85 MB
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка 26 Октомври 2018 г. 178.83 KB
Тръжна документация
- Решение за откриване на процедурата 20 Декември 2017 г. 282.80 KB
- Обявление за поръчка 20 Декември 2017 г. 726.56 KB
- Документация 20 Декември 2017 г. 393.55 KB
Разяснения
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява, с предмет „Доставка на санитарно-хигиенни и почистващи материали, полиращи продукти и др. за нуждите на ПРБ при следните три самостоятелно обособени позиции
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка 17 Ноември 2017 г. 892.56 KB
- Приложения към обявата 17 Ноември 2017 г. 331.97 KB
- Приложение към ценовото предложение за ОП1 17 Ноември 2017 г. 29.93 KB
- Приложение към ценовото предложение за ОП2 17 Ноември 2017 г. 18.07 KB
- Приложение към ценовото предложение за ОП3 17 Ноември 2017 г. 18.76 KB
- Информация за публикувана обява 17 Ноември 2017 г. 125.26 KB
- Информация за удължаване на срока за получаване на оферти 28 Ноември 2017 г. 88.63 KB
Други документи
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Национална следствена служба - изготвяне на конструктивно становище с проект за отстраняване на възникнали дефекти и извършване на СМР на подземен паркинг, находящ се в гр. София, бул. "Г.М.
Други документи
- Информация за получено обявление в ОВ на ЕС 15 Ноември 2017 г. 1.53 MB
- Протокол от работата на комисията 12 Февруари 2018 г. 1.61 MB
- Доклад 12 Февруари 2018 г. 674.34 KB
- Решение № ОПИ-1282/12.02.2018г. 12 Февруари 2018 г. 141.66 KB
- Обявление за възложена поръчка 839750 2 Април 2018 г. 465.31 KB
- Договор № 30/23.03.2018г. 2 Април 2018 г. 5.88 MB
- Обявление за изпълнен договор 29 Август 2019 г. 388.21 KB
Тръжна документация
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява, с предмет„Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и гаранционна поддръжка на климатици за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, Бюро по защита при главния прокурор, Почивен дом „Изгрев“ – гр. Бяла, обл. Вар
Други документи
- Информация за публикувана обява 8 Ноември 2017 г. 149.10 KB
- Обява за обществена поръчка 8 Ноември 2017 г. 627.72 KB
- Приложения към обява 8 Ноември 2017 г. 104.44 KB
- Отговор на постъпило искане за разяснение 14 Ноември 2017 г. 76.46 KB
- Протокол от дейността на комисията 8 Декември 2017 г. 1.19 MB
- Договор 106 от 14.12.2017 19 Декември 2017 г. 1.04 MB
- Допълнително споразумение към Договор № 106/14.12.2017 20 Февруари 2018 г. 94.45 KB
- Допълнително споразумение № 2 от 13.06.2018 г. към Договор № 106/14.12.2017 г. 19 Юни 2018 г. 100.73 KB
Открита процедура с предмет: „Предоставяне на услуги по застраховане чрез застраховка „Гражданска отговорност на автомобилистите“, „Автокаско“ и доброволна застраховка „Злополука на водача и пътниците в МПС“ за служебни МПС, за нуждите на ПРБ“.
Други документи
- Информация за получено обявление в ОВ на ЕС 18 Октомври 2017 г. 1.62 MB
- Протокол № 1 от работата на комисията 14 Декември 2017 г. 951.00 KB
- Доклад от работата на комисията 14 Декември 2017 г. 1.00 MB
- Решение № ОПИ-1167 от 14.12.2017г. 14 Декември 2017 г. 253.70 KB
- Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 19 Февруари 2018 г. 416.08 KB
- Договор № 12 от 12.02.2018 г. 19 Февруари 2018 г. 8.52 MB
- Анекс № 1 към Договор № 12 от 12.02.2018 г. 16 Май 2018 г. 162.95 KB
- Анекс № 2 от 02.10.2018 г. към Договор № 12 от 12.02.2018 г. 3 Октомври 2018 г. 206.98 KB
- Анекс № 3 от 06.12.2018 г. към Договор № 12 от 12.02.2018 г. 11 Декември 2018 г. 182.95 KB
- Обявление за приключване на договор № 12/2018 17 Април 2019 г. 288.76 KB
Тръжна документация
Открита процедура за възлагане на обществената поръчка, с предмет: „Доставка на хардуер, комуникационно оборудване и друго оборудване, необходимо за доразвитие на рековери центъра на ядрото на ЕИСПП и закупуване на софтуер“
Други документи
- Информация за получено обявление в ОВ на ЕС 11 Октомври 2017 г. 447.29 KB
- Протокол № 1 от работата на комисията 22 Декември 2017 г. 889.08 KB
- Протокол № 2 от работата на комисията 22 Декември 2017 г. 370.07 KB
- Доклад от работата на комисията 22 Декември 2017 г. 708.75 KB
- Решение № ОПИ-1146 от 21.12.2017г. 22 Декември 2017 г. 356.88 KB
- Обявление за възложена поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 13 Февруари 2018 г. 919.96 KB
- Договор № 11 от 12.02.2018 г. 13 Февруари 2018 г. 20.61 MB
- Приложение № 1 към Договор № 11 от 12.02.2018 г. 13 Февруари 2018 г. 997.00 KB
- Обявление за приключване на договор 24 Август 2018 г. 212.36 KB
Тръжна документация
- Решение за откриване на процедура 13 Октомври 2017 г. 289.42 KB
- Обявление за поръчка (Директива 2014/24/ЕС/ЗОП) 13 Октомври 2017 г. 645.03 KB
- Документация и приложения 13 Октомври 2017 г. 1.67 MB
- Становище за осъществен предварителен контрол (I етап) 13 Октомври 2017 г. 70.00 KB
- Становище за осъществен предварителен контрол (II етап) 23 Октомври 2017 г. 81.50 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява, с предмет: „Доставка на канцеларски материали, офис принадлежности и копирна хартия за нуждите на Върховна касационна прокуратура, Върховна административна прокуратура, Администрация на главния прокурор
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 3 Октомври 2017 г. 988.63 KB
- Приложение към обявата 3 Октомври 2017 г. 256.54 KB
- Приложение към ценовото предложение по Обособена позиция № 1 3 Октомври 2017 г. 23.89 KB
- Информация за публикувана в профила на купувача обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 3 Октомври 2017 г. 90.23 KB