Публична покана по реда на глава 8а от ЗОП, с предмет: „Доставка на климатици за нуждите на ПРБ“
Тръжна документация
- Публична покана 9041154 24 Април 2015 г. 3.30 MB
- Приложение към публичната покана 24 Април 2015 г. 5.59 MB
Разяснения
Други документи
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на мебели за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, Бюро позащита при главния прокурор и учебните и почивните бази на ПРБ по 6 обособени позиции
Тръжна документация
- Решение 662454 22 Април 2015 г. 1.99 MB
- Обявление 662455 22 Април 2015 г. 11.52 MB
- Документация за участие 22 Април 2015 г. 3.52 MB
- Чертежи 22 Април 2015 г. 412.67 KB
Други документи
- Съобщение за отваряне и оповестяване на ценовите оферти 11 Юни 2015 г. 1.04 MB
- Протокол № 1 23 Юни 2015 г. 1.99 MB
- Протокол №2 23 Юни 2015 г. 781.76 KB
- Решение № ОПИ-599/23.06.2015 г. за класиране и определяне на изпълнители 23 Юни 2015 г. 7.47 MB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 717.42 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 745.11 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 743.64 KB
- Информация за сключени договори 14 Август 2015 г. 5.70 MB
- Договор за ОП 1 18 Август 2015 г. 2.35 MB
- Договор за ОП 2 18 Август 2015 г. 3.82 MB
- Договор за ОП 3 18 Август 2015 г. 2.43 MB
- Договор за ОП 4 18 Август 2015 г. 2.62 MB
- Договор за ОП 5 18 Август 2015 г. 2.41 MB
- Договор за ОП 6 18 Август 2015 г. 2.32 MB
- Информация за извършено плащане 12 Септември 2015 г. 636.29 KB
- Информация за извършено плащане 7 Октомври 2015 г. 818.85 KB
- Информация за извършено плащане 25 Септември 2015 г. 684.50 KB
- Информация за извършено плащане 7 Октомври 2015 г. 708.09 KB
- Информация за извършено плащане 23 Октомври 2015 г. 972.42 KB
- Информация за извършено плащане по ОП5 11 Декември 2015 г. 18.43 KB
- Информация за изпълнен договор 94/2015 18 Декември 2015 г. 95.34 KB
- Информация за изпълнен договор 95/2015 18 Декември 2015 г. 96.75 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 3 22 Декември 2015 г. 30.93 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 6 22 Декември 2015 г. 19.58 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 2 30 Декември 2015 г. 31.58 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 1 30 Декември 2015 г. 26.93 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 3 8 Януари 2016 г. 19.15 KB
- Информация за извършено плащане 22 Януари 2016 г. 19.12 KB
- Информация за извършени плащания 10 Февруари 2016 г. 15.87 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 1 23 Февруари 2016 г. 20.40 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 1 12 Април 2016 г. 18.93 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 3 12 Април 2016 г. 16.49 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 3 21 Април 2016 г. 15.77 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 2 21 Април 2016 г. 27.74 KB
- Информация за изпълнение на договор 90 1 Септември 2016 г. 72.73 KB
- Информация за изпълнение на договор 91 1 Септември 2016 г. 76.79 KB
- Информация за изпълнение на договор 92 1 Септември 2016 г. 72.76 KB
- Информация за изпълнение на договор 93 1 Септември 2016 г. 72.04 KB
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Предоставяне на комуникационни услуги за нуждите на Прокуратурата на Република България по три самостоятелно обособени позиции“
Тръжна документация
- Решение 661761 17 Април 2015 г. 1.83 MB
- Обявление 661762 17 Април 2015 г. 10.97 MB
- Документация за участие 17 Април 2015 г. 3.67 MB
- Списък 1 17 Април 2015 г. 2.30 MB
- Списък 2 17 Април 2015 г. 17.05 KB
Разяснения
- Разяснение 1 28 Април 2015 г. 6.20 MB
- Разяснение 2 4 Май 2015 г. 2.27 MB
- Документация - pdf 4 Май 2015 г. 1.18 MB
- Разяснение 3 12 Май 2015 г. 729.92 KB
- Разяснение 4 12 Май 2015 г. 705.86 KB
- Разяснение 5 15 Май 2015 г. 1.86 MB
Други документи
- Протокол № 1 от работата на комисията 17 Юни 2015 г. 18.74 MB
- Протокол № 3 24 Юли 2015 г. 702.21 KB
- Решение за определяне на изпълнител 24 Юли 2015 г. 4.16 MB
- Информация за освободена гаранция за участие 4 Септември 2015 г. 548.79 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 4 Септември 2015 г. 559.80 KB
- Решение № ОПИ 578/18.09.2015 18 Септември 2015 г. 1.71 MB
- Информация за усвоена гаранция за участие 23 Октомври 2015 г. 854.74 KB
- Договор по ОП 1 6 Ноември 2015 г. 563.55 KB
- Договор по ОП 2 6 Ноември 2015 г. 591.93 KB
- Договор по ОП 3 6 Ноември 2015 г. 524.74 KB
- Информация за освободена гаранция за участие по ОП 1 11 Декември 2015 г. 19.74 KB
- Информация за освободена гаранция за участие по ОП 2 11 Декември 2015 г. 19.62 KB
- Информация за освободена гаранция за участие по ОП 3 11 Декември 2015 г. 19.33 KB
- Информация за извършени плащания 16 Декември 2015 г. 631.84 KB
- Информация за извършено плащане 16 Декември 2015 г. 570.78 KB
- Информация за освободена гаранция за участие по ОП 2 22 Декември 2015 г. 20.24 KB
- Информация за освободена гаранция за участие по ОП 1 22 Декември 2015 г. 20.15 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 2 22 Декември 2015 г. 21.43 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 1 22 Декември 2015 г. 721.30 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 1 8 Януари 2016 г. 20.12 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 3 8 Януари 2016 г. 20.62 KB
- Информация за извършено плащане 21 Януари 2016 г. 22.96 KB
- Информация за извършено плащане 22 Януари 2016 г. 18.96 KB
- Информация за извършено плащане 22 Януари 2016 г. 30.83 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 2 23 Февруари 2016 г. 15.83 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 3 23 Февруари 2016 г. 15.87 KB
- Информация за извършено плащане по ОП 1 23 Февруари 2016 г. 26.27 KB
- Информация за извършени плащания 11 Март 2016 г. 27.02 KB
- Информация за извършени плащания 21 Март 2016 г. 20.80 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 3 21 Март 2016 г. 16.62 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 2 21 Март 2016 г. 15.71 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 1 21 Април 2016 г. 40.58 KB
- Информация за извършени плащания по ОП 2 21 Април 2016 г. 15.46 KB
- Допълнително споразумение към договор 126/08.12.2015 19 Декември 2016 г. 147.34 KB
- Обявление за изменение на Договор № 120 9 Ноември 2018 г. 249.99 KB
- Допълнително споразумение към Договор № 120 9 Ноември 2018 г. 201.98 KB
- Обявление за изменение на Договор № 121 9 Ноември 2018 г. 245.92 KB
- Обявление за изменение на Договор № 126 9 Ноември 2018 г. 256.64 KB
- Допълнително споразумение към Договор № 126 9 Ноември 2018 г. 200.00 KB
- Допълнително споразумение към Договор № 121 9 Ноември 2018 г. 190.36 KB
- Обявление за приключване на Договор № 121 6 Февруари 2019 г. 194.36 KB
- Обявление за приключване на Договор № 126 6 Февруари 2019 г. 203.74 KB
- Обявление за приключване на Договор № 120 15 Февруари 2019 г. 394.80 KB
Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет „Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ВКП, ВАП, АГП, НСлС, почивните и учебните бази на ПРБ и Бюро по защита към главния прокурор
Тръжна документация
Разяснения
Други документи
- Съобщение за отваряне на ценови оферти 16 Юни 2015 г. 971.83 KB
- Протокол № 1 29 Юни 2015 г. 19.00 MB
- Протокол № 2 29 Юни 2015 г. 7.83 MB
- Решение за класиране и избор на изпълнител 29 Юни 2015 г. 368.17 KB
- Решение за прекратяване 29 Юни 2015 г. 1.89 MB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 781.93 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 817.55 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 827.56 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 21 Юли 2015 г. 781.41 KB
- Договор № 86/03.08.2015 7 Август 2015 г. 23.75 MB
- Информация за освободена гаранция за участие 7 Август 2015 г. 856.49 KB
- Информация за извършено плащане 3 Септември 2015 г. 576.50 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 3 Септември 2015 г. 653.30 KB
- Информация за освободена гаранция за участие 3 Септември 2015 г. 649.81 KB
- Информация за извършено плащане 12 Септември 2015 г. 549.36 KB
- Информация за извършено плащане 25 Септември 2015 г. 705.62 KB
- Информация за извършени плащания 23 Октомври 2015 г. 1,017.88 KB
- Информация за извършено плащане 12 Ноември 2015 г. 100.77 KB
- Информация за извършени плащания 23 Ноември 2015 г. 24.02 KB
- Информация за извършени плащания 11 Декември 2015 г. 18.65 KB
- Информация за извършени плащания 22 Декември 2015 г. 23.71 KB
- Информация за извършени плащания 10 Февруари 2016 г. 19.43 KB
- Информация за извършени плащания по Договор 86 21 Март 2016 г. 21.87 KB
- ИНФОРМАЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ДОГОВОР ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА 10 Август 2016 г. 92.79 KB
Публична покана по реда на глава 8а от Закона за обществените поръчки, с предмет: „Доставка на външни гуми и джанти за автомобили обслужващи ВКП, ВАП, АГП,НСЛС и Бюро по защита при главния прокурор, по две обособени позиции
Тръжна документация
- Публична покана 9040272 27 Март 2015 г. 4.74 MB
- Приложение към публичната покана 27 Март 2015 г. 9.72 MB
Разяснения
Други документи
- Протокол № 1 30 Април 2015 г. 6.96 MB
- Протокол № 2 30 Април 2015 г. 6.61 MB
- Договор № 63/18.05.2015 г. за изпълнение на Обособена позиция № 1 19 Май 2015 г. 15.48 MB
- Договор № 68/02.06.2015 г. за изпълнение на Обособена позиция № 2 2 Юни 2015 г. 16.15 MB
- Информация за извършено плащане 10 Юни 2015 г. 537.43 KB
- Информация за изпълнен договор 18 Септември 2015 г. 613.37 KB
- Информация за извършено плащане 25 Септември 2015 г. 687.86 KB
- Информация за извършено плащане 7 Октомври 2015 г. 630.81 KB
- Информация за изпълнен договор 16 Октомври 2015 г. 15.78 KB
Публична покана по реда на глава 8а от Закона за обществените прочъки, с предмет: „ИЗВЪРШВАНЕ НА СТРОИТЕЛНИ И МОНТАЖНИ РАБОТИ (ТЕКУЩ РЕМОНТ) НА ОБЕКТ ПОЧИВНА БАЗА „СВ. СВ. КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА“, ГР. ВАРНА, К.К. „СВ.СВ.КОНСТАНТИН И ЕЛЕНА“
Тръжна документация
- Публична покана 9040266 27 Март 2015 г. 3.82 MB
- Приложение към публичната покана 27 Март 2015 г. 4.40 MB
Други документи
- Протокол № 1 от работата на комисията 16 Април 2015 г. 4.74 MB
- Протокол № 2 от работата на комисията 16 Април 2015 г. 7.15 MB
- Договор 20 Април 2015 г. 641.16 KB
- Техническо предложение 21 Април 2015 г. 4.08 MB
- Ценово предложение 21 Април 2015 г. 339.49 KB
- Техническа спецификация 20 Април 2015 г. 215.07 KB
- Пълно описание на предмета на обществената поръчка 20 Април 2015 г. 181.83 KB
- Информация за извършено плащане 11 Май 2015 г. 489.02 KB
- Информация за извършено плащане 1 Юни 2015 г. 478.45 KB
- Информация за изпълнен договор 2 Юни 2015 г. 746.58 KB
ПУБЛИЧНА ПОКАНА ПО РЕДА НА ГЛАВА ОСЕМ „А“ ОТ ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ, С ПРЕДМЕТ: ОТПЕЧАТВАНЕ НА ДНЕВНИЦИ, КНИГИ, РЕГИСТРИ, ПЛИКОВЕ С ЛОГО, ПАПКИ И ДРУГИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА АГП, ВКП,ВАП,НСЛС И БЮРО ПО ЗАЩИТА ПРИ ГЛАВНИЯ ПРОКУРОР
Тръжна документация
Други документи
- Протокол от работата на комисията 22 Април 2015 г. 9.21 MB
- Договор с приложения 25 Май 2015 г. 6.14 MB
- Информация за изплатени средства 3 Юли 2015 г. 647.72 KB
- Информация за извършени плащания 21 Юли 2015 г. 1.07 MB
- Информация за извършени плащания 2 Септември 2015 г. 740.04 KB
- Информация за извършени плащания 12 Септември 2015 г. 699.05 KB
- Информация за извършено плащане 23 Октомври 2015 г. 979.05 KB
- Информация за извършено плащане 12 Ноември 2015 г. 100.34 KB
- Информация за извършено плащане 11 Декември 2015 г. 20.27 KB
- Информация за извършено плащане 22 Декември 2015 г. 20.15 KB
- Информация за извършено плащане 23 Февруари 2016 г. 17.74 KB
- Информация за извършено плащане 21 Март 2016 г. 18.99 KB
- Информация за изпълнен договор 20 Май 2016 г. 27.93 KB
Публична покана по реда на Глава 8а от ЗОП с предмет:„Доставка на специализирано техническо оборудване за разследване, необходимо за Оперативен дежурен център за нуждите на ПРБ, по проект: „Повишаване на интегритета и мотивацията на прокурорите и наказат
Тръжна документация
Други документи
- Договор за Обособена позиция № 1 30 Април 2015 г. 2.67 MB
- Договор за Обособена позиция № 2 30 Април 2015 г. 706.03 KB
- Протокол от проведени преговори за избор на изпълнител за Обособена позиция № 3 19 Май 2015 г. 7.01 MB
- Договор за Обособена позиция № 3 3 Юни 2015 г. 21.89 MB
- Информация за изплатени средства 30 Юни 2015 г. 502.22 KB
- Информация за изпълнен договор за ОП 2 1 Юли 2015 г. 15.63 KB
- Информация за изплатени средства 2 Юли 2015 г. 578.50 KB
- Информация за изпълнен договор за ОП 3 2 Юли 2015 г. 15.68 KB
- Информация за изпълнен договор по ОП 1 21 Юли 2015 г. 15.70 KB
- Информация за изплатени средства 7 Август 2015 г. 688.71 KB
Публична покана по реда на Глава 8а от ЗОП с предмет:„Разработване на функционалности на Унифицираната информационна система на Прокуратурата Република България“
Тръжна документация
Други документи
Процедура на договаряне без обявление с предмет „Актуализация на лицензирания софтуер и право на ползване на поддръжката на продукти „Оракъл“ – продължаване действието на правото на ползване на лицензи на софтуер „Оракъл“, за нуждите на ПРБ
Тръжна документация
Други документи
- Решение за определяне на изпълнител 18 Март 2015 г. 3.12 MB
- Доклад 18 Март 2015 г. 545.21 KB
- Договор 21 Април 2015 г. 787.39 KB
- Информация за сключен договор 21 Април 2015 г. 3.07 MB
- Информация за извършено плащане 19 Май 2015 г. 500.40 KB
- Информация за изпълнението на договор 13 Април 2016 г. 97.37 KB
- Информация за освободена гаранция за изпълнение 21 Април 2016 г. 27.83 KB