ПРОКУРАТУРА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ ОБЯВЯВЯ КОНКУРСИ ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ

13 Април 2011 г.

ОБЯВЯВЯ КОНКУРСИ ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ:

1. За една щатна бройка в администрация на главния прокурор, за длъжността „Главен експерт“ в отдел „Човешки ресурси“, дирекция „Административно обслужване“.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование висше-юридическо; образователна степен – магистър; придобита юридическа ...

ОБЯВЯВЯ КОНКУРСИ ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ:

1. За една щатна бройка в администрация на главния прокурор, за длъжността „Главен експерт“ в отдел „Човешки ресурси“, дирекция „Административно обслужване“.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование висше-юридическо; образователна степен – магистър; придобита юридическа правоспособност; общ трудов стаж – 5 години.

Допълнителни изисквания: опит в областта на трудовото и осигурителното право.

Описание на длъжността: следи за спазването на трудовото законодателство във връзка с изготвяните и получаваните в отдела актове в областта на човешките ресурси; изготвя становища, писма, актове за заемане на длъжност, трудови договори, допълнителни споразумения, актове за изменения на актове за заемане на длъжност, прекратяване на правоотношения на магистратите и съдебните служители от администрация на главен прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура; участва в определянето на длъжностните изисквания и при разработката на длъжностните характеристики на съдебните служители; оказва методическа помощ по уреждане на трудовоправните и осигурителните въпроси на магистрати и съдебни служители и дава необходими консултации; организира информационните и практическите връзки с поделенията на НОИ, НАП, Инспекцията по труда.

2. Конкурс по документи и събеседване за една щатна бройка във Върховна касационна прокуратура, за длъжността „Старши експерт“ в отдел „Административен“, сектор „Кадри и квалификация“.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование – висше; образователна степен – магистър; общ трудов стаж – 4 години.

Допълнителни изисквания: компютърна грамотност.

Описание на длъжността: подпомага организацията на дейността по квалификацията на магистрати и съдебни служители; подготвя проекти на документи, свързани с организацията на дейността по квалификацията; предоставя необходимата информация за участие и организиране на семинари и конференции; подготвя електронен регистър за проведени обучителни мероприятия по теми и участници; подготвя проект на шестмесечен и годишен анализ на дейността по квалификацията; изпълнява и други задачи, възложени му от завеждащ отдела и ръководителя на сектора.

Необходими документи за участие в конкурса /за двете длъжности/:

1. Заявление за участие в конкурса;

2. Подробна автобиография;

3. Копия на диплома за завършено образование;

4. Копие от трудова и/или служебна книжка;

5. Свидетелство за съдимост

6. Медицинско свидетелство;

7. Документ за компютърна грамотност;

8. Други документи за образователен ценз, следдипломна квалификация или правоспособност;

9. Декларации по чл. 112, ал.2, т.1 и т.2 от ПОДАПРБ по образец;

Документите на кандидатите се приемат до 11.05.2011г. /включително/ в регистратура на Върховна касационна прокуратура – гр. София, бул. “Витоша” №2 – Съдебната палата, ет. 4, ст. 58.

Списъци или други съобщения във връзка с конкурса да се поставят на информационното табло на ІV етаж в Съдебната палата.

Телефон за връзка: 80 360 36 – отдел „Човешки ресурси“ при АГП

ОБЯВЯВЯ КОНКУРСИ ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ:

1. „Главен специалист“ в дирекция „Финансово-стопански дейности“, отдел „Счетоводна дейност и методология“ в администрация на главния прокурор.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование – средно-специално; общ трудов стаж – 3 години.

Допълнителни изисквания: компютърна грамотност, умение за работа в компютърна мрежа.

Описание на длъжността: изготвя ведомости и изплаща трудовите възнаграждения на магистрати и съдебни служители от администрация на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура; води касови книги в лева и валута; изготвя удостоверения и служебни бележки; събира, съхранява и отчита съдебни такси по Тарифа 1 от ЗДТ; изготвя Декларация образец №1 „Данни за осигуреното лице“, извършва и други задачи, свързани с дейността на отдела.

2. „Завеждащ административна служба“ „Деловодство“ в дирекция „Финансово-стопански дейности“ при администрация на главния прокурор.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование – средно-общо.

Допълнителни изисквания: компютърна грамотност, умение за работа в компютърна мрежа.

Описание на длъжността: Осигурява съхраняването на всички преписки и документи, подлежащи на съхранение в дирекция „ФСД“, договори със страна Прокуратура на Република България; приема документи по опис за архивно запазване; извършва експертиза на ценността на документите; води книга за изходящата кореспонденция на дирекция „ФСД“ и регистрира в книга за постъпването на писма, искания и преписки; предава документите с историческо значение за съхранение в съответния държавен архив; съхранява досиетата на третостепенните разпоредители в системата на Прокуратура на Република България.

3. „Главен специалист“ в отдел „Надзор за законност, защита обществените интереси и правата на гражданите“ във Върховна административна прокуратура.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование – средно-специално; общ трудов стаж – 3 години.

Допълнителни изисквания: компютърна грамотност.

Описание на длъжността: Въвежда данни по преписки и дела, данни относно входящата и изходящата кореспонденция в Унифицираната информационна система на Прокуратура на Република България; предоставя справки по дела и преписки; изготвя ежедневен доклад от и за прокурорите във ВАП; изготвя годишни сведения за дейността на отдела.

Необходими документи за участие в конкурса/за всички длъжности/:

1. Заявление за участие в конкурса;

2. Подробна автобиография;

3. Копия на диплома за завършено образование;

4. Копие от трудова и/или служебна книжка;

5. Свидетелство за съдимост

6. Медицинско свидетелство;

7. Документ за компютърна грамотност;

8. Други документи за образователен ценз, следдипломна квалификация или правоспособност;

9. Декларацияи по чл. 112, ал.2, т.1 и т.2 от ПОДАПРБ по образец;

Документите на кандидатите се приемат до 11.05.2011г. /включително/ в регистратура на Върховна касационна прокуратура – гр. София, бул. “Витоша” №2 – Съдебната палата, ет. 4, ст. 58.

Списъци или други съобщения във връзка с конкурса да се поставят на информационното табло на ІV етаж в Съдебната палата.

Телефон за връзка: 80 360 36 – отдел „Човешки ресурси“ при АГП

ОБЯВЯВЯ КОНКУРС ПО ДОКУМЕНТИ И СЪБЕСЕДВАНЕ за съдебен служител на щатна бройка за длъжността „Младши експерт” в дирекция „Информационни технологии”, отдел „Информационно обслужване“, сектор „Локална поддръжка“ в Администрация на главния прокурор.

Минимални изисквания за заемане на длъжността: образование – висше в областта на информационните технологии; образователна степен – бакалавър; общ трудов стаж – 3 години.

Допълнителни изисквания: опит в областта на информационните технологии – конфигуриране на компютри, периферни и мрежови устройства; инсталиране, конфигуриране и поддръжка на операционни системи и специализиран приложен софтуер; ремонт и профилактика на компютърна техника; поддръжка на принтери, факс апарати и друга офис техника.

Описание на длъжността: изпълнява задачи, възложени от главния администратор, свързани с основните функции на дирекция “Информационни технологии“ – осигуряване компютърно, мрежово и информационно дейността на Прокуратура на Република България; контрол за изправността и организацията за поддръжка и ремонт на компютърна и периферна техника; организиране и осигуряване на софтуерната и хардуерната поддръжка и ремонт на компютърната техника в администрацията на главния прокурор, Върховна касационна прокуратура и Върховна административна прокуратура.

Необходими документи за участие в конкурса:

1. Заявление за участие в конкурса;

2. Подробна автобиография;

3. Копия на диплома за завършено образование;

4. Копие от трудова и/или служебна книжка;

5. Свидетелство за съдимост;

6. Медицинско свидетелство;

7. Други документи за образователен ценз, следдипломна квалификация или сертификати за допълнителна квалификация;

8. Декларации по чл. 112, ал.2, т.1 и т.2 от ПОДАПРБ по образец;

Документите на кандидатите да се приемат до 11.05.2011г. /включително/ в регистратура на Върховна касационна прокуратура – гр. София, бул. “Витоша” №2 – Съдебната палата, ет. 4, ст. 58.

Списъци или други съобщения във връзка с конкурса да се поставят на информационното табло на ІV етаж в Съдебната палата.

Телефон за връзка 80 360 36 – отдел „Човешки ресурси“ при АГП