УЧЕБНА БАЗА НА ПРОКУРАТУРА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ „ЦИГОВ ЧАРК“, ГРАД БАТАК ОБЯВЯВА КОНКУРС за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжността „Младши специалист – администратор“ в звено „Администрация“ на Учебна база „Цигов чарк“, гр.Батак

УЧЕБНА БАЗА НА ПРОКУРАТУРА НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ „ЦИГОВ ЧАРК“, ГРАД БАТАК

ОБЯВЯВА КОНКУРС за заемане на 1 /една/ щатна бройка за длъжността  „Младши специалист – администратор“ в звено „Администрация“ на Учебна база „Цигов чарк“, гр.Батак

I. На основание чл.91 от ПАПРБ конкурсът да се проведе с кандидати, които отговарят на следните условия:

Общи изисквания:

Кандидатът да е лице, което:

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишавано по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
  6. да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл.340а, ал.2 от ЗСВ;
  7. образование: средно;
  8. трудов стаж и професионален опит: не се изискват;
  9. притежава необходимите професионални и нравствени качества.

Специфични изисквания:

  1. познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността и компетентността на длъжността;
  2. компютърна грамотност: MS Office, Internet.

Описание на длъжността:

  1. Служителят е материално отговорно лице. Носи материална и отчетническа отговорност;
  2. Посреща, регистрира и настанява гостите на учебната база, като проверява редовността на документите им.
  3. Отразява своевременно заемането и освобождаването на хотелските стаи;
  4. Предава и приема ключовете на гостите за определените им къщи и стаи;
  5. Приема оплаквания, рекламации и възникнали проблеми на гостите и съдейства за незабавното им решаване;
  6. Приема, съхранява и предава парични средства, съобразно нормативните изисквания и установения вътрешен ред;
  7. Оформя съответните касови документи относно плащанията на сметките от гостите на хотела, издава фактури, протоколи и други документи свързани с плащането на нощувки, продажби и услуги;
  8. Заверява заповеди за командировка на участниците в обучителните мероприятия и гостите на учебна база;
  9. Води дневник за повреди по инсталираните в стаите техника, обзавеждане, осветителни тела, ВИК инсталации, повреди по електрическите уреди в кухненски блок, като информира за повредите дежурният по звено техническо обслужване работник, поддръжка сгради;
  10. Изготвя доклад и заявка за необходимите стоки за павильон-рецепция. Получава стоката за павильона, като изготвя съответните документи съгласно документооборота на счетоводните документи в учебна база;
  11. Подпомага ръководител учебен център при организиране на обучителни мероприятия в частта им свързана с настаняването;
  12. Контролира и организира процеса по почистване и зареждане на хотелските стаи, общи помещения и учебната зала;
  13. Участва в комисии/работни групи за извършване на инвентаризации, проверки на материално отговорни лица и в други направления от неговата компетентност.

II. Необходими документи за участие в конкурса.

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в конкурса в 30–дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

Към заявлението се прилагат :

  1. декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставен под запрещение и не е лишаван от правото да заема определена длъжност;
  2. заверени преписи от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
  3. заверени преписи от документи, удостоверяващи продължителността на трудов стаж и професионален опит/при наличие на такива/;
  4. медицинско свидетелство за работа;
  5. автобиография;
  6. други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността, по преценка на кандидата.

От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общо установения ред.

Декларация по чл. 92, ал.1 от ПАПРБ се попълва от лицето, избрано в конкурсната процедура. 

Място на подаване на документите:

Учебна база „Цигов чарк“, гр. Батак, с адрес: гр.Батак, Учебна база „Цигов чарк”.

 

III. Процедура /Конкурсна комисия:

  1. Разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността;
  2. Допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата;
  3. Оформя в протокол решението си относно допускането на кандидатите за участие в конкурса и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати.

- В списъка на допуснатите кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началния час и мястото на провеждане на конкурса.

- В списъка на недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им.

- Списъците се подписват от членовете на комисията и не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса се поставят на общодостъпно място пред Рецепция в Учебна база „Цигов чарк“, град Батак и се публикуват на интернет страницата на ПРБ – www.prb.bg.

  1. Писмено съобщава на недопуснатите кандидати съображенията за отказа;
  2. Провежда конкурса на допуснатите кандидати чрез събеседване и когато допуснатият кандидат е само един;

Допуснатите до участие в конкурса кандидати се оценяват по следните показатели:

  • познаване на нормативната уредба, свързана с упражняване на длъжността;
  • познаване на Етичния кодекс на съдебните служители и Правилника за администрацията на Прокуратура на Република България;
  • професионална мотивация за работа в ПРБ.
  1. Въз основа на проведения конкурс класира кандидатите съобразно получения от тях резултат:

Резултатите се оформят след попълване на таблица за оценяване от всеки член на комисията по показателите, с точки по шестобалната система. Класират се само тези кандидати, които са получили оценка най-малко 4.50.

  1. В 3-дневен срок от приключване на конкурса представя на ръководител учебен център протокол от проведения конкурс и документите на класираните кандидати, и съобщава на участниците резултата от проведения конкурс на интернет страницата на ПРБ – www.prb.bg и на общодостъпно място пред Рецепция в Учебна база „Цигов чарк“, град Батак .

Комисията заседава в пълния си състав. За заседанията се води протокол, който се подписва от всички членове. Решения се вземат с обикновено мнозинство и се оформят в протокол.