Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява по реда на Глава 26 от ЗОП с предмет: „Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на СГП“
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 26 Юни 2018 г. 84.61 KB
- Информация за публикувана обява 26 Юни 2018 г. 66.98 KB
- Документация 26 Юни 2018 г. 1.09 MB
- Приложения към ОПИ-48 26 Юни 2018 г. 76.17 KB
- Протокол от заседанието на комисията 16 Юли 2018 г. 456.32 KB
- Решение 16 Юли 2018 г. 163.99 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:„Извършване на строително-монтажни работи (текущ ремонт) в административни сгради на Софийска градска прокуратура“, по три обособени позиции“
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 3 Май 2018 г. 125.80 KB
- Приложения към ОПИ-46 3 Май 2018 г. 660.50 KB
- Информация за публикувана обява 3 Май 2018 г. 792.73 KB
- Документация 10 Май 2018 г. 2.81 MB
- Протокол за дейността на комисията 7 Юни 2018 г. 1.33 MB
- Договор № 100/14.06.2018 г. за възлагане на ОП 15 Юни 2018 г. 302.38 KB
- Договор № 101/14.06.2018 г. за възлагане на ОП 15 Юни 2018 г. 412.55 KB
- Договор № 102/18.06.2018 г. за възлагане на ОП 18 Юни 2018 г. 917.14 KB
- Информация за периодични плащания по Договор № 100/2018 г. 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.04 KB
- Информация за периодични плащания по Договор № 101/2018 г. 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.14 KB
- Информация за периодични плащания по Договор № 100/2018 г. 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 11.78 KB
- Информация за периодични плащания по Договор № 101/2018 г. 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.38 KB
- Информация за приключване на Договор № 100/2018 г. 12 Юли 2019 г. 109.75 KB
- Информация за приключване на Договор № 101/2018 г. 12 Юли 2019 г. 110.66 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:„Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за обект, присъединен на ниско напрежение адрес бул. „Монтевидео“ № 21“
Тръжна документация
- Документация 26 Март 2018 г. 705.42 KB
- Приложения - образци 26 Март 2018 г. 207.01 KB
- Информация за публикувана обява 26 Март 2018 г. 41.15 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 26 Март 2018 г. 73.65 KB
- Решение на възложителя по ОПИ-45 8 Май 2018 г. 587.62 KB
- Протокол за работата на комисията 28 Юни 2018 г. 148.80 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет:„Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за обект присъединен на ниско напрежение адрес бул. „Монтевидео“ № 21“
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 13 Ноември 2017 г. 76.06 KB
- Документация 13 Ноември 2017 г. 1.44 MB
- Информация за публикувана обява 13 Ноември 2017 г. 40.77 KB
- Приложения 13 Ноември 2017 г. 265.23 KB
- Информация за удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти 23 Ноември 2017 г. 17.69 KB
- Заповед № 3853/23.11.2017 23 Ноември 2017 г. 219.55 KB
- Протокол от работата на комисията 1 Декември 2017 г. 1.71 MB
- Решение № Р-1 по ОПИ-38 относно Прекратяване процедурата за провеждане на обществена поръчка с предмет:„Доставка на нетна активна електрическа енергия и избор на координатор на стандартна балансираща група за обект присъединен на ниско напрежение адрес бул. „Монтевидео“ № 21“ 23 Февруари 2018 г. 40.86 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет: "ДОСТАВКА НА КАСОВИ КНИГИ, КЛАМЕРИ, ПАПКИ ДЕЛО С ВРЪЗКИ, ПАПКИ С МАШИНКИ"
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 2 Ноември 2017 г. 38.96 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 2 Ноември 2017 г. 99.16 KB
- Документация 2 Ноември 2017 г. 986.67 KB
- Заповед № 3725/10.11.2017 Относно удължаване пъвоначалния срок за събиране на оферти 10 Ноември 2017 г. 45.26 KB
- Протокол за дейността на комисията 20 Ноември 2017 г. 364.88 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.12.2017 - 31.12.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.08 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.02.2018 - 28.02.2018 г. 1 Април 2018 г. 11.38 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.03.2018 - 31.03.2018 г. 1 Април 2018 г. 10.16 KB
- Договор № 89/30.11.2017 23 Май 2018 г. 777.03 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.04.2018 - 30.04.2018 г. 25 Май 2018 г. 10.76 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.04 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 10.67 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.08.2018 - 31.08.2018 г. 10 Юли 2019 г. 10.74 KB
- Информация за периодично плащане за периода 01.10.2018 - 31.10.2018 г. 12 Юли 2019 г. 7.90 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет: „Доставка на касови книги, кламери, папка дело с връзки, папка машинка и квитанции за нуждите на Софийска градска прокуратура“
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 12 Септември 2017 г. 55.78 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 12 Септември 2017 г. 127.23 KB
- Приложение към Обява ОПИ-35/12.09.2017 13 Септември 2017 г. 943.35 KB
- Удължаване на първоначалния срок за получаване на оферти 27 Септември 2017 г. 31.86 KB
- Заповед №3280 от 27.09.2017 г. относно удължаване срока за приемане на поръчки с обява ОПИ-35 27 Септември 2017 г. 730.69 KB
- Протокол от заседанието на комисията 19 Октомври 2017 г. 100.35 KB
- Решение 19 Октомври 2017 г. 41.04 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет: „Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация за нуждите на Софийска градска прокуратура“
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 9 Юни 2017 г. 59.81 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 9 Юни 2017 г. 1.76 MB
- Приложение към Обява ОПИ-32/09.06.2017 9 Юни 2017 г. 1.79 MB
- Разяснение 15 Юни 2017 г. 267.56 KB
- Приложения към Обява ОПИ-32/09.06.2017 - MS Word 16 Юни 2017 г. 70.77 KB
- Разяснение по реда на чл. 189 от ЗОП 15 Юни 2017 г. 1.75 MB
- Разяснение по реда на чл. 189 от ЗОП 15 Юни 2017 г. 513.05 KB
- Приложение № 1 към договор № 79/2017 - Техническа спецификация на Възложителя 22 Август 2017 г. 61.72 KB
- Договор № 80/28.07.2017 г. - Доставка на копирна хартия 22 Август 2017 г. 268.79 KB
- Приложение № 1 към договор № 80/2017 - Техническа спецификация на Възложителя 22 Август 2017 г. 20.75 KB
- Приложение № 2 към договор № 80/2017 - Техническло и ценово предложение на Изпълнителя 22 Август 2017 г. 191.20 KB
- Решение № Р-1 по ОПИ-32 22 Август 2017 г. 53.95 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.11.2017 - 30.11.2017 г. 1 Април 2018 г. 10.50 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.11.2017 - 30.11.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.40 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.12.2017 - 31.12.2017 г. 1 Април 2018 г. 12.07 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.12.2017 - 31.12.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.17 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.02.2018 - 28.02.2018 г. 1 Април 2018 г. 11.65 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.02.2018 - 28.02.2018 г. 1 Април 2018 г. 11.45 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.03.2018 - 31.03.2018 г. 1 Април 2018 г. 10.68 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.03.2018 - 31.03.2018 г. 1 Април 2018 г. 10.30 KB
- Договор № 79/28.07.2017 г. - Доставка на канцеласки материали 16 Май 2018 г. 263.64 KB
- Протокол от заседанието на комисията 16 Май 2018 г. 473.08 KB
- Приложение № 2 към договор № 79/2017 - Техническло и ценово предложение на Изпълнителя 16 Май 2018 г. 221.70 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.04.2018 - 30.04.2018 г. 25 Май 2018 г. 12.40 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.04.2018 - 30.04.2018 г. 25 Май 2018 г. 12.14 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.05.2018 - 31.05.2018 г. 10 Юли 2019 г. 11.78 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.05.2018 - 31.05.2018 г. 10 Юли 2019 г. 11.04 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.67 KB
- Информация за периодично плащане по Договор80/2017 за периода 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.43 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.31 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.18 KB
- Информация за приключване на Договор № 79/2017 г. 10 Юли 2019 г. 1.74 MB
- Информация за приключване на Договор № 80/2017 г. 12 Юли 2019 г. 174.67 KB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет: „Доставка на консумативи и части за копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на Софийска градска прокуратура“
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 3 Май 2017 г. 431.20 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 3 Май 2017 г. 758.64 KB
- Приложение към Обява ОПИ-31/03.05.2017 3 Май 2017 г. 628.68 KB
- Разяснение по реда на чл.189 на ЗОП 12 Май 2017 г. 487.14 KB
- Протокол от заседание на комисията 9 Юни 2017 г. 1.80 MB
- Договор №74/21.06.2017г 22 Юни 2017 г. 431.37 KB
- Информация за периодично плащане 01.08.2017 - 31.08.2017 1 Април 2018 г. 11.20 KB
- Информация за периодично плащане 01.11.2017 - 30.11.2017 1 Април 2018 г. 10.71 KB
- Информация за периодично плащане 01.12.2017 - 31.12.2017 1 Април 2018 г. 16.99 KB
- Информация за периодично плащане 01.02.2018 - 28.02.2018 1 Април 2018 г. 12.01 KB
- Информация за периодично плащане 01.03.2018 - 31.03.2018 1 Април 2018 г. 10.92 KB
- Информация за периодично плащане 01.04.2018 - 30.04.2018 25 Май 2018 г. 11.51 KB
- Информация за периодично плащане 01.05.2018 - 31.05.2018 10 Юли 2019 г. 12.34 KB
- Информация за периодично плащане 01.06.2018 - 30.06.2018 10 Юли 2019 г. 12.59 KB
- Информация за приключване на Договор № 74/2017 г. 12 Юли 2019 г. 1.44 MB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет: „Доставка на офис оборудване за нуждите на Софийска градска прокуратура“
Тръжна документация
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 17 Март 2017 г. 525.46 KB
- Информация за публикувана обява 17 Март 2017 г. 57.62 KB
- Приложение към Обява ОПИ-30/17.03.2017 17 Март 2017 г. 829.50 KB
- Протокол за дейността на комисията 29 Март 2017 г. 154.64 KB
- Договор №67 31 Март 2017 г. 487.98 KB
- Договор №70 9 Май 2017 г. 3.49 MB
- Информация за периодично плащане 01.05.2017 - 31.05.2017 г. по Договор № 67/2017 г. 13 Юни 2017 г. 13.29 KB
- Информация за периодично плащане 01.06.2017 г. - 30.06.2017 г. по Договор № 67/2017 г. 4 Юли 2017 г. 12.78 KB
- Информация за периодично плащане 01.06.2017 г. - 30.06.2017 г. по Договор № 70/2017 г. 12 Юли 2019 г. 12.75 KB
- Информация за периодично плащане 01.07.2017 г. - 31.07.2017 г. по Договор № 67/2017 г. 12 Юли 2019 г. 11.52 KB
- Информация за приключване на Договор № 67/2017 г. 12 Юли 2019 г. 1.84 MB
- Информация за приключване на Договор № 70/2017 г. 12 Юли 2019 г. 1.18 MB