Електронна преписка № ОПИ-32/09.06.2017 г.
„Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация за нуждите на Софийска градска прокуратура“ по три обособени позиции както следва:
Обособена позиция №1 - „Доставка на канцеларски материали"
Обособена позиция №2 - „Доставка на копирна хартия"
Обособена позиция №3 - „Доставка на касови книги, кламери, папки дело с връзки, папки с машинка и квитанции
Информация за публикувана обява - линк към АОП
Тръжна документация
- Информация за публикувана обява 9 Юни 2017 г. 59.81 KB
- Обява за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП 9 Юни 2017 г. 1.76 MB
- Приложение към Обява ОПИ-32/09.06.2017 9 Юни 2017 г. 1.79 MB
- Разяснение 15 Юни 2017 г. 267.56 KB
- Приложения към Обява ОПИ-32/09.06.2017 - MS Word 16 Юни 2017 г. 70.77 KB
- Разяснение по реда на чл. 189 от ЗОП 15 Юни 2017 г. 1.75 MB
- Разяснение по реда на чл. 189 от ЗОП 15 Юни 2017 г. 513.05 KB
- Приложение № 1 към договор № 79/2017 - Техническа спецификация на Възложителя 22 Август 2017 г. 61.72 KB
- Договор № 80/28.07.2017 г. - Доставка на копирна хартия 22 Август 2017 г. 268.79 KB
- Приложение № 1 към договор № 80/2017 - Техническа спецификация на Възложителя 22 Август 2017 г. 20.75 KB
- Приложение № 2 към договор № 80/2017 - Техническло и ценово предложение на Изпълнителя 22 Август 2017 г. 191.20 KB
- Решение № Р-1 по ОПИ-32 22 Август 2017 г. 53.95 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.11.2017 - 30.11.2017 г. 1 Април 2018 г. 10.50 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.11.2017 - 30.11.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.40 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.12.2017 - 31.12.2017 г. 1 Април 2018 г. 12.07 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.12.2017 - 31.12.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.17 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.02.2018 - 28.02.2018 г. 1 Април 2018 г. 11.65 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.02.2018 - 28.02.2018 г. 1 Април 2018 г. 11.45 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.03.2018 - 31.03.2018 г. 1 Април 2018 г. 10.68 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.03.2018 - 31.03.2018 г. 1 Април 2018 г. 10.30 KB
- Договор № 79/28.07.2017 г. - Доставка на канцеласки материали 16 Май 2018 г. 263.64 KB
- Протокол от заседанието на комисията 16 Май 2018 г. 473.08 KB
- Приложение № 2 към договор № 79/2017 - Техническло и ценово предложение на Изпълнителя 16 Май 2018 г. 221.70 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.04.2018 - 30.04.2018 г. 25 Май 2018 г. 12.40 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.04.2018 - 30.04.2018 г. 25 Май 2018 г. 12.14 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.05.2018 - 31.05.2018 г. 10 Юли 2019 г. 11.78 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.05.2018 - 31.05.2018 г. 10 Юли 2019 г. 11.04 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.67 KB
- Информация за периодично плащане по Договор80/2017 за периода 01.06.2018 - 30.06.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.43 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 79/2017 за периода 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.31 KB
- Информация за периодично плащане по Договор 80/2017 за периода 01.07.2018 - 31.07.2018 г. 10 Юли 2019 г. 12.18 KB
- Информация за приключване на Договор № 79/2017 г. 10 Юли 2019 г. 1.74 MB
- Информация за приключване на Договор № 80/2017 г. 12 Юли 2019 г. 174.67 KB