ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Софийска градска прокуратура, гр.София, бул. Витоша № 2, Сьдебна палата.
За: Божидарка Зарева телефон за връзка: 02/ 9219 780 - за № ОП - 1 „Доставка и монтаж на офис обзавеждане”
Евелина Кралева телефон за връзка: 02/8081 225 – за № ОП - 2 „Доставка на офис машини“
Стефания Лачева Република България ПК 1040, гр. София, тел.: 02/ 9219 287; Факс: 02/ 980 88 49, [email protected]
Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/sgp/
Адрес на профила на купувача: http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
ДОСТАВКИ
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка и монтаж на офис обзавеждане и офис машини за нуждите на Софийска градска прокуратура, по две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 - „Доставка и монтаж на офис обзавеждане”, подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
Обособена позиция № 2 - „Доставка на офис машини”, подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
КОД СЪГЛАСНО OБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
39122100-4; 39135100-8; 39121100-7; 39112000-0; 39132500-1; 30123000-7; 30121410-0
Описание: офис обзавеждане и офис машини
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
37 889лв BGN
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ :
Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер до 37 889лв (тридесет и седем хиляди осемстотин осемдесет и девет ) лева без вкл. ДДС, разделена по обособени позиции, както следва:
За обособена позиция 1 – 32 029 /тридесет и две хиляди и двадесет и девет/ лева без вкл. ДДС;
За обособена позиция 2 – 5 860/пет хиляди осемстотин и шестдесет/ лева без вкл. ДДС
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обекти на възложителя на територията на гр. София, подробно описани в приложението към поканата
NUTS: BG 411
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Техническите изисквания и други условия за подготовка на офертата са подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
няма
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
25.04.2016г., 16:00 часа
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация, свързана с поръчката, мoжe да бъде получена на http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1. Поръчката за обособена позиция №1 е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП.
2. В случаите по чл. 16г ал. 5 от ЗОП заявления или оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена.
3. Заявленията или офертите на лицата по чл. 16г ал. 6 от ЗОП се разглеждат само ако няма: - кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.
4. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по чл. 16г ал. 1 от ЗОП, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г ал. 7 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
25.04.2016г.
ДАТА, ЧАС И МЯСТО НА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ
28.04.2016г., 13:30часа в Съдебна палата, гр.София, бул. Витоша 2, ет.2 зала 75
Тръжна документация
- Публична покана 12 Април 2016 г. 64.37 KB
- Документация към публична покана 12 Април 2016 г. 543.00 KB
- Протокол от заседанието на комисията 17 Май 2016 г. 290.74 KB
- Договор № 48 обособена позиция №2 7 Юни 2016 г. 548.39 KB
- Договор №49 обособена позиция №1 7 Юни 2016 г. 387.18 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.06.2016 г. 3 Август 2016 г. 9.33 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.07.2016 г. 3 Август 2016 г. 9.33 KB
- Информация за приключване на Договор № 48/2016 г. 11 Юли 2019 г. 6.20 KB
- Информация за приключване на Договор № 49/2016 г. 11 Юли 2019 г. 6.48 KB