|
||||
1000 София, ул. "Леге" 4 |
||||
e-mail: [email protected] |
||||
интернет адрес: http://www.aop.bg |
||||
ОБЯВА |
||||
за обществена поръчка на стойност по чл. 20, ал. 3 от ЗОП |
||||
Номер на обявата: ОПИ-20 |
||||
|
||||
Възложител: СОФИЙСКА ГРАДСКА ПРОКУРАТУРА |
||||
Поделение (когато е приложимо): [……] |
||||
Партида в регистъра на обществените поръчки: 2538 |
||||
Адрес: гр. София, бул. „Витоша“ № 2, Съдебна палата |
||||
Лице за контакт: Стефания Лачева |
||||
Телефон: 02/9219287 |
||||
E-mail: [email protected] |
||||
Достъпът до документацията за поръчката е ограничен: [] Да [х] Не |
||||
Допълнителна информация може да бъде получена от: |
||||
[х] Горепосоченото/ите място/места за контакт |
||||
[] Друг адрес: (моля, посочете друг адрес) |
||||
Приемане на документи и оферти по електронен път: [] Да [х] Не |
||||
Обект на поръчката: |
||||
[] Строителство |
||||
[х] Доставки |
||||
[] Услуги |
||||
Предмет на поръчката: Доставка на канцеларски материали по спецификация за нуждите на Софийска градска прокуратура |
||||
|
||||
Кратко описание: Доставка на канцеларски материали по спецификация за нуждите на СГП – подробно описани в документацията към обявата, достъпна на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/ |
||||
|
||||
Място на извършване: Обекти на възложителя на територията на гр. София, подробно описани в документацията към обявата |
||||
|
||||
Обща прогнозна стойност на поръчката (в лв., без ДДС): 23 000 лв. |
||||
|
||||
Обособени позиции (когато е приложимо): [] Да [х] Не |
||||
Номер на обособената позиция: [ ] |
||||
|
||||
Наименование: [……] |
||||
|
||||
Прогнозна стойност (в лв., без ДДС): [ ] |
||||
Забележка: Използвайте този раздел толкова пъти, колкото са обособените позиции. |
||||
Условия, на които трябва да отговарят участниците (когато е приложимо): |
||||
в т.ч.: |
||||
Изисквания за личното състояние: [……] |
||||
|
||||
Правоспособност за упражняване на професионална дейност: [……] |
||||
|
||||
Икономическо и финансово състояние: [……] |
||||
|
||||
Технически и професионални способности: [……] |
||||
|
||||
Информация относно запазени поръчки (когато е приложимо): |
||||
[] Поръчката е запазена за специализирани предприятия или кооперации на хора с |
||||
увреждания или за лица, чиято основна цел е социалното интегриране на хора с |
||||
увреждания или на хора в неравностойно положение |
||||
|
||||
[] Изпълнението на поръчката е ограничено в рамките на програми за създаване на |
||||
защитени работни места |
||||
Критерий за възлагане: |
||||
[] Оптимално съотношение качество/цена въз основа на: |
||||
[] Цена и качествени показатели |
||||
[] Разходи и качествени показатели |
||||
[] Ниво на разходите |
||||
[х] Най-ниска цена |
||||
|
||||
Показатели за оценка: (моля, повторете, колкото пъти е необходимо) |
||||
Име: [……] Тежест: [ ] |
||||
|
||||
|
||||
Срок за получаване на офертите: |
||||
Дата: 27.06.2016 г. Час: 16:30 ч. |
||||
|
||||
Срок на валидност на офертите: 70 (седемдесет) календарни дни, считано от крайната дата за подаване на офертите |
||||
Дата: 04.09.2016 г. Час: 16:30 ч. |
||||
|
||||
Дата и час на отваряне на офертите: |
||||
Дата: 29.06.2016 г. в 13:30 ч. |
||||
|
||||
Място на отваряне на офертите: сградата на Съдебната палата, гр. София, бул. Витоша № 2, Софийска градска прокуратура, зала № 75 |
||||
|
||||
Информация относно средства от Европейския съюз: |
||||
Обществената поръчка е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от |
||||
европейските фондове и програми: [] Да [х] Не |
||||
Идентификация на проекта, когато е приложимо: [……] |
||||
|
||||
|
||||
Друга информация (когато е приложимо): [……] |
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Дата на настоящата обява |
||||
Дата: 16.06.2016 г. |
||||
Възложител |
||||
Трите имена: Зорница Захариева Таскова, упълномощена съгласно заповед № 2011/13.06.2016 г. |
||||
Длъжност: заместник-градски прокурор при СГП |
Тръжна документация
- ДОКУМЕНТАЦИЯ КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ 16 Юни 2016 г. 572.00 KB
- Обява канцеларски материали 15.06.2016 г. 16 Юни 2016 г. 88.00 KB
- Отговор на запитване 21 Юни 2016 г. 242.00 KB
- Протокол от заседанието на комисията 5 Юли 2016 г. 238.17 KB
- Договор №52 20 Юли 2016 г. 364.97 KB
- Ценово предложение 20 Юли 2016 г. 178.70 KB
- ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА В СЪОТВЕТСТВИЕ С ТЕХНИЧЕСКОТО ЗАДАНИЕ НА ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 22 Юли 2016 г. 3.32 MB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.07.2016 г. 3 Август 2016 г. 8.18 KB
- Инфорнация за периодично плащане 01 - 31.08.2016 г. 12 Септември 2016 г. 14.08 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.09.2016 г. 10 Януари 2017 г. 13.20 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.10.2016 г. 10 Януари 2017 г. 12.56 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.12.2016 г. 10 Януари 2017 г. 14.68 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 28.02.2017 г. 7 Март 2017 г. 8.61 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.03.2017 г. 5 Април 2017 г. 8.87 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.04.2017 г. 10 Май 2017 г. 11.57 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.05.2017 г. 13 Юни 2017 г. 12.07 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.06.2017 г. 4 Юли 2017 г. 9.91 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.07.2017 г. 1 Април 2018 г. 12.57 KB
- Информация за прекратяване на договор 1 Април 2018 г. 6.17 KB