Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация за нуждите на Окръжна прокуратура — Варна, Окръжен следствен отдел при ОП-Варна,Районна прокуратура-Варна,ТО — Девня и ТО — Провадия по три обособени позиции
Тръжна документация
- Документация към обява по чл 20 ал 3 т 2 ОП - Варна-ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ.pdf 6 Април 2023 г. 6.20 MB
- ОПИ-1 2023 Обява за събиране на оферти 6 Април 2023 г. 4.54 MB
Обособена позиция № 1
- 1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - ОБРАЗЕЦ НА ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 1.39 MB
- 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ 6 Април 2023 г. 974.35 KB
- 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - ОБРАЗЕЦ НА ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 923.10 KB
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 6 Април 2023 г. 2.44 MB
Обособена позиция № 2
- 1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ 6 Април 2023 г. 1,015.23 KB
- 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - ОБРАЗЕЦ НА ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 1.25 MB
- 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - ОБРАЗЕЦ НА ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 1.01 MB
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 6 Април 2023 г. 2.44 MB
Обособена позиция № 3
- 1.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3- ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ 6 Април 2023 г. 612.00 KB
- 2.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3- ОБРАЗЕЦ НА ТЕХНИЧЕСКО ПРЕЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 758.13 KB
- 3.ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3- ОБРАЗЕЦ НА ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ 6 Април 2023 г. 600.01 KB
- ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3- ПРОЕКТ НА ДОГОВОР 6 Април 2023 г. 2.43 MB
Доставка на оригинални и съвместими консумативи-тонер касети и барабани за МФУ, копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ОП-Варна, РП-Варна, ТО-Девня и ТО-Провадия
Тръжна документация
- ОП-ВАРНА-ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА.pdf 3 Юни 2021 г. 982.59 KB
- ОП-ВАРНА-ПРОЕКТ ЗА ДОГОВОР.pdf 3 Юни 2021 г. 376.17 KB
- ОП-ВАРНА-ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ ТОНЕРИ.pdf 3 Юни 2021 г. 202.61 KB
- ОП-ВАРНА-ТЕХНИЧЕСКО ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf 3 Юни 2021 г. 229.47 KB
- ОП-ВАРНА-ЦЕНОВО ПРЕДЛОЖЕНИЕ.pdf 3 Юни 2021 г. 157.58 KB
- ПУБЛИКУВАН В ЦАИС ЕОП - УТВЪРДЕН ПРОТОКОЛ ОТ ЗАСЕДАНИЕ НА КОМИСИЯТА.docx 24 Юни 2021 г. 14.14 KB
- Утвърден протокол по чл.192 ал.4 от ЗОП от работата на комисията за определяне на изпълнител-дата и час на публикуване - 23-06-2021-15-43.pdf 24 Юни 2021 г. 3.88 MB
- ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА ПО ЧЛ.20 АЛ.3 ОТ ЗОП.pdf 7 Юли 2021 г. 138.94 KB
- ДОГОВОР № 17-06.07.2021 ГОДИНА.pdf 7 Юли 2021 г. 5.84 MB
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка (12).pdf 8 Юли 2022 г. 38.45 KB
Доставка на оригинални и съвместими консумативи-тонер касети и барабани за МФУ, копирни машини, принтери и факс апарати за нуждите на ОП-Варна, РП-Варна, ТО-Девня и ТО-Провадия
Тръжна документация
- ДОКУМЕНТАЦИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА.pdf 15 Април 2021 г. 982.78 KB
- ОП- ВАРНА-Ценово предложение за изпълнение.pdf 15 Април 2021 г. 145.56 KB
- ОП-ВАРНА-ПРОЕКТ НА ДОГОВОР ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА.pdf 15 Април 2021 г. 2.11 MB
- ОП-ВАРНА-ТЕХНИЧЕСКА СПЕЦИФИКАЦИЯ.pdf 15 Април 2021 г. 218.24 KB
- ОП-ВАРНА-Техническо предложение за изпълнение.pdf 15 Април 2021 г. 1.34 MB
- Обява за събиране на оферти.pdf 15 Април 2021 г. 43.48 KB
- Протокол от работа на комисия.pdf 12 Май 2021 г. 9.98 MB
Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация за нуждите на Окръжна прокуратура – Варна, Окръжен следствен отдел при Окръжна прокуратура - Варна, Районна прокуратура – Варна, ТО – Девня към Районна прокуратура – Варна и ТО – Провадия към Районна прокуратура – Варна
Тръжна документация
- документация за обществена поръчка.pdf 5 Април 2021 г. 9.03 MB
- ОП-ВАРНА-ПРОТОКОЛ ОТ ЗАСЕДАНИЕ НА КОМИСИЯТА ПО ЧЛ.192 АЛ.4 ОТ ЗОП.pdf 27 Април 2021 г. 1.59 MB
- Договор №12-21.05.21.pdf 25 Май 2021 г. 1.17 MB
- Обявление за приключване на договор № 12-21.05.2021.pdf 11 Март 2022 г. 2.13 MB
- Споразумение (споразумителен протокол)за прекратяване на Договор № 12-21.05.2021 година.pdf 11 Март 2022 г. 113.16 KB
- Договор №13-21-05-2021 г..pdf 25 Май 2021 г. 24.52 MB
- Обявление за приключване на договор № 13-21.05.2021г. за възлагане на обществена поръчка.pdf 2 Юни 2022 г. 194.87 KB
Обособена позиция № 1
- Проект на договор обособена позиция 1 5 Април 2021 г. 2.11 MB
- Техническа спецификация обособена позиция 1 5 Април 2021 г. 935.53 KB
- Техническо предложение обособена позиция 1 5 Април 2021 г. 1.15 MB
- Ценово предложение обособена позиция 1 5 Април 2021 г. 979.76 KB
Обособена позиция № 2
- Проект на договор по обособена позиция 2 5 Април 2021 г. 2.10 MB
- Техническа спецификация обособена позиция 2 5 Април 2021 г. 581.54 KB
- Техническо предложение по обособена позиция 2 5 Април 2021 г. 736.57 KB
- Ценово предложение обособена позиция 2 5 Април 2021 г. 540.58 KB
Обява за събиране на оферти
ДОСТАВКА НА НЕТНА АКТИВНА ЕЛЕКТРИЧЕСКА ЕНЕРГИЯ И ИЗБОР НА КООРДИНАТОР НА СТАНДАРТНА БАЛАНСИРАЩА ГРУПА ЗА НУЖДИТЕ НА ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА-ВАРНА, РАЙОННА ПРОКУРАТУРА- ВАРНА, ТО – ДЕВНЯ И ТО- ПРОВАДИЯ
Тръжна документация
- Документация за участие в публично състезание.pdf 5 Октомври 2020 г. 14.96 MB
- Ценово предложение.pdf 5 Октомври 2020 г. 20.17 KB
- Техническо предложение.pdf 5 Октомври 2020 г. 32.08 KB
- техническа спецификация.pdf 5 Октомври 2020 г. 2.43 MB
- T84394-Подаване на оферти-Методика за оценка.pdf 5 Октомври 2020 г. 37.05 KB
- ЕЕДОП ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА - ВАРНА(1676263).pdf 5 Октомври 2020 г. 88.92 KB
- Изисквания за лично състояние и критерии за п~.pdf 5 Октомври 2020 г. 29.00 KB
- Най-ниска цена.pdf 5 Октомври 2020 г. 372.15 KB
- ОП-ВАРНА -Obrazec cenovo predlojenie(1676321).docx 5 Октомври 2020 г. 34.40 KB
- ОП-ВАРНА- Obrazec tehnichesko predl~(1676283).docx 5 Октомври 2020 г. 41.27 KB
- Приложение Образец на декларация по ЗМИП чл. 66.docx 5 Октомври 2020 г. 18.42 KB
- Приложение № 1.docx 5 Октомври 2020 г. 22.27 KB
- Приложение- Образец на декларация по ЗМИП чл. 42.docx 5 Октомври 2020 г. 20.89 KB
- Приложение- Образец на декларация по ЗМИП чл. 59.docx 5 Октомври 2020 г. 34.19 KB
- Проект на договор-ОП- ВАРНА.docx 5 Октомври 2020 г. 60.00 KB
- Протокол 1 от заседание на комисия за отваряне и оценка на оферти.pdf 5 Ноември 2020 г. 4.11 MB
- Протокол на осн.чл.181 ал.4 от ЗОП.pdf 5 Ноември 2020 г. 5.45 MB
- Решение - ОПИ-4-2020.pdf 5 Ноември 2020 г. 3.38 MB
- Решение относно промяна избор на изпълнител 14 Декември 2020 г. 57.67 KB
- Договор № 3-21.01.2021 г..pdf 21 Януари 2021 г. 16.56 MB
- Обявление за възложена поръчка - ЗОП.pdf 21 Януари 2021 г. 39.70 KB
- Споразумение за прекратяване на договор № 3-21.01.2021 г.pdf 22 Декември 2021 г. 100.60 KB
- Обявление за приключване на договор за обществена поръчка.pdf 22 Декември 2021 г. 183.72 KB
Доставка на оригинални консумативи за МФУ, копирни машини, принтери и факс апарати, съвместими касети и барабани и зареждане на тези консумативи
"Доставка на оригинални консумативи за МФУ, копирни машини, принтери и факс апарати, съвместими касети и барабани и зареждане на тези консумативи"
- Информация за публикувана обява в профила на купувача 27 Март 2020 г. 1,006.23 KB
- Обява за обществена поръчка 27 Март 2020 г. 5.70 MB
- Приложение към обява за възлагане на обществена поръчка 27 Март 2020 г. 9.65 MB
- Декларачия по чл. 192 и представяне на участник 27 Март 2020 г. 28.75 KB
- Приложение - 3 - Предложение за изпълнение на поръчката 27 Март 2020 г. 37.00 KB
- Приложение - 4 - Ценово предложение 27 Март 2020 г. 40.57 KB
- Приложение 5 и 6 - Проект на договор и декларация 27 Март 2020 г. 7.37 MB
- Протокол от заседания на комисията назначена по ОПИ 3 от 27-03-2020 24 Април 2020 г. 5.93 MB
- Договор за обществена поръчка-ОПИ-3 12 Май 2020 г. 3.31 MB
Тръжна документация
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет "Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация"
- Обява 26 Февруари 2020 г. 10.25 MB
- Приложение към обява 2 26 Февруари 2020 г. 7.42 MB
- Проект на договор 2 26 Февруари 2020 г. 3.78 MB
- Декларация и представяне на участника 2 26 Февруари 2020 г. 28.35 KB
- Предложение за изпълнение на поръчката 26 Февруари 2020 г. 27.39 KB
- Ценово предложение на участника 26 Февруари 2020 г. 26.49 KB
- Протокол от заседание на комисия по ОПИ 17 Март 2020 г. 9.86 MB
- ДОГОВОР КЪМ ОБЯВА "Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация" 6 Април 2020 г. 5.71 MB
Обществена поръчка чрез събиране на оферти с обява с предмет "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП"
- Обява ОПИ 26 Февруари 2020 г. 6.56 MB
- Приложение към обява 26 Февруари 2020 г. 7.61 MB
- Проект на договор 26 Февруари 2020 г. 3.84 MB
- Декларация и представяне на участника 26 Февруари 2020 г. 29.84 KB
- Техническо предложение за изпълнение на поръчката 26 Февруари 2020 г. 21.49 KB
- Ценово предложение 26 Февруари 2020 г. 19.43 KB
- Информация за удължаване на срока за получаване на оферти 10 Март 2020 г. 382.06 KB
- Протокол от заседание на комисия 20 Март 2020 г. 8.54 MB
- ДОГОВОР КЪМ ОБЯВА ЗА "Доставка на канцеларски материали, включени в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал.1, т.1 от ЗОП" 6 Април 2020 г. 4.24 MB