ВЪЗЛОЖИТЕЛ:
Софийска градска прокуратура, гр.София, бул. Витоша № 2, Сьдебна палата.
За: Неделчо Михайлов, Република България ПК 1040, гр. София, тел.: 02/ 9219 441; Факс: 02/ 980 88 49, [email protected]; за ОП № 2 Доставка на копирна хартия
Божидарка Зарева телефон за връзка тел: 02/ 9219 780 - за № ОП 1 Доставка на канцеларски материали”
Стефания Лачева Република България ПК 1040, гр. София, тел.: 02/ 9219 287; Факс: 02/ 980 88 49, [email protected]
Място/места за контакт: бул. Витоша № 2, Съдебна палата
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.prb.bg/bg/sgp/
Адрес на профила на купувача:
http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА:
ДОСТАВКИ
КРАТКО ОПИСАНИЕ:
Доставка на канцеларски материали и копирна хартия по спецификация за нуждите на Софийска градска прокуратура, по две обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1 Доставка на канцеларски материали – подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
Обособена позиция № 2 Доставка на копирна хартия - подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
КОД СЪГЛАСНО OБЩИЯ ТЕРМИНОЛОГИЧЕН РЕЧНИК (CPV):
30192000, 30197000; 30197640
Описание: канцеларски материали и хартия
ПРОГНОЗНА СТОЙНОСТ:
51500 BGN
КОЛИЧЕСТВО ИЛИ ОБЕМ :
Прогнозната стойност на обществената поръчка е в размер до 51500 (петдесет и една хиляди и петстотин ) лева без вкл. ДДС, разделена по обособени позиции, както следва:
За обособена позиция 1 – 23000лева без вкл. ДДС;
За обособена позиция 2 – 28500лева без вкл. ДДС.
МЯСТО НА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Обекти на възложителя на територията на гр. София, подробно описани в приложението към поканата
NUTS: BG 411
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА:
Техническите изисквания и други условия за подготовка на офертата са подробно описани в приложението към публичната покана, достъпно на профила на купувача
http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
КРИТЕРИЙ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ:
Най-ниска цена
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ОЦЕНКА НА ОФЕРТИТЕ:
няма
СРОК ЗА ПОЛУЧАВАНЕ НА ОФЕРТИТЕ:
26.04.2016 16:00
ЕВРОПЕЙСКО ФИНАНСИРАНЕ:
НЕ
ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ:
Допълнителна информация, свързана с поръчката, мoжe да бъде получена на http://www.prb.bg/bg/sgp/obshestveni-porchki/
ДОПЪЛНИТЕЛНИ УСЛОВИЯ
1. Поръчката за обособени позиции №1 и №2 е запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, съгласно чл. 16г от ЗОП.
2. В случаите по чл. 16г ал. 5 от ЗОП заявления или оферти могат да подават и други заинтересовани лица извън тези, за които поръчката е запазена.
3. Заявленията или офертите на лицата по чл. 16г ал. 6 от ЗОП се разглеждат само ако няма: - кандидат или участник, за когото поръчката е запазена и който отговаря на критериите за подбор, или - участник, за когото поръчката е запазена и чиято оферта отговаря на изискванията на възложителя.
4. Кандидатът или участникът, който е специализирано предприятие или кооперация на хора с увреждания, може да участва в обществена поръчка по чл. 16г ал. 1 от ЗОП, при условие че може да изпълни 80 на сто от нейния предмет със собствено производство или ресурс. При невъзможност за самостоятелно изпълнение в този обем той може да ползва подизпълнители или да се позовава на ресурсите на трети лица, при условие че и те са специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания, за което се представя информация по реда на чл. 16г ал. 7 от ЗОП.
СРОК НА ВАЛИДНОСТ НА ПУБЛИЧНАТА ПОКАНА:
26.04.2016г.
ДАТА, ЧАС И МЯСТО НА ОТВАРЯНЕ НА ОФЕРТИТЕ
04.05.2016г., 13:30часа в Съдебна палата, гр.София, бул. Витоша 2, ет.2 зала 75
Тръжна документация
- Публична покана 14 Април 2016 г. 46.00 KB
- Документация към публична покана 14 Април 2016 г. 1.70 MB
- Документация към публична покана 14 Април 2016 г. 676.00 KB
- Протокол от заседанието на комисията 17 Май 2016 г. 242.77 KB
- Уведомление 18 Май 2016 г. 12.79 KB
- Договор № 47 1 Юни 2016 г. 480.04 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.08.2016 г. 12 Септември 2016 г. 11.10 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.09.2016 г. 10 Януари 2017 г. 11.01 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.10.2016 г. 10 Януари 2017 г. 11.58 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.12.2016 г. 10 Януари 2017 г. 12.14 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 28.02.2017 г. 7 Март 2017 г. 8.16 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 30.04.2017 г. 10 Май 2017 г. 10.11 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.05.2017 г. 13 Юни 2017 г. 11.15 KB
- Информация за периодично плащане 01 - 31.07.2017 г. 1 Април 2018 г. 11.48 KB
- Информация за прекратяване на договор 1 Април 2018 г. 6.46 KB