Софийска градска прокуратура обявява конкурс за „Ръководител сектор – Информационно обслужване“ – 1 /една/ щ.бр.

ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността
„Ръководител сектор – Информационно обслужване“ – 1 /една/ щ.бр.

 

I. Изисквания за заемане на длъжността:

Общи изисквания

Изисквания съгласно чл. 91 от ПАПРБ: „За служител в администрацията на Прокуратура на Република България може да бъде назначено лице, което:

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  6. отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.“

Изисквания съгласно чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ: „При назначаване на съдебни служители в Прокуратурата на Република България се прилагат разпоредбите на чл. 340а, ал. 2 и 3 от ЗСВ.“
Чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ: „Не може да бъде назначено за съдебен служител, лице, което:

  1. би се оказало в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
  2. е едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;
  3. е съветник в общински съвет;
  4. заема ръководна или контролна длъжност в политическа партия;
  5. работи по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище;
  6. е адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражнява друга свободна професия.

Притежава необходимите професионални и нравствени качества.

Специфични изисквания:

Образование: Минимална образователна степен – висше - магистър;
Общ трудов стаж: 8 години
Други изисквания:

- познания и опит в областта на компютърните системи, информационните и комуникационните технологии;
- познания по мрежови и информационни системи, инсталиране и поддръжка на MS Windows, Windows Server, MS Office;
- организираност и експедитивност;
- умения за работа в екип и комуникативност;
- способност за самостоятелна работа;
- познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността и компетентността на длъжността;
- инициативност и творчество в работата.

II. Описание на длъжността:

Организира, ръководи, разпределя и контролира работата в звено „Информационно обслужване“; отговаря за въвеждането и използването на информационните технологии; осигурява програмното обезпечаване и техническото състояние на компютърната техника; осъществява обучението на прокурорите, следователите и съдебните служители при работа с компютърна техника и програмни продукти; изготвя план и мерки за вътрешната информационна сигурност; отговаря за събирането и обобщаването на статистическа информация, изготвяне на справки и др.; изготвя проекти на заповеди, свързани с дейността на звено „ИО“; участва в цикъла на управление на обществени поръчки по смисъла на ВПУЦОП в СГП; извършва и друг вид работа по служба по разпореждане на административния ръководител, заместниците му и съдебния администратор.

III. Начин на провеждане на конкурса:

- разглеждане на постъпилите заявления и допускане до конкурс на кандидатите;
- решението на Комисията, относно допускането до конкурса се оформя в протокол и списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати. Недопуснатите кандидати се уведомяват писмено, като се посочват основанията за недопускането им;
- в списъка на допуснатите кандидати се посочва датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началният час и мястото за провеждане на конкурса;
Конкурсът ще се проведе на два етапа:
- първи етап - тест по предварително изготвени въпроси, при който оценяването е по шестобалната система; Продължителността на теста е един астрономически час.
- втори етап - събеседване за преценка на личностните и професионални качества на кандидата, при което оценяването е по шестобалната система.
До събеседването се допускат кандидатите, получили оценка на теста не по ниска от 4,50.
Крайната  оценка  е средноаритметичен  резултат  от  оценката от теста  и от поставените оценки от  членовете  на  конкурсната  комисия.   Класират  се  само  тези  кандидати,  които  са  получили  обща оценка  най-малко  4,50.
При кандидати с равни резултати да се има предвид по-големия стаж на същата или сходна длъжност. Ако стажът е еднакъв да се има предвид оценката от курса на обучение/държавните изпити.

IV. Необходими документи за участие в конкурса:

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в конкурса в 30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.
Към заявлението се прилагат:

  1. Декларация от кандидата по чл. 95, ал. 2, т. 1 от ПАПРБ /получава се от деловодството/;
  2. Заверено копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, които се изискват за длъжността;
  3. Заверено копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудовия стаж /при наличие/;
  4. Медицинско свидетелство за работа;
  5. Автобиография;
  6. Други документи, съобразно изискванията за длъжността и по избор на кандидата.

От кандидатите не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.

 Съгласно чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ лицата, избрани в конкурсната процедура следва да попълнят декларация за съответствие с изискванията на чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ и да предоставят медицинска справка от център за психично здраве.

 Всички кандидати могат да се запознаят с характеристиката за длъжността в Софийска градска прокуратура, бул. „Витоша“ № 2, партер, кабинет 79, Информационен център.

 Място на подаване на документите:

гр. София, бул. „Витоша“  № 2, партер, кабинет 79, Информационен център, телефон: 02/9219473.

V. Място за обявяване на списъците или други съобщения: Определям общодостъпно място, на което да се обявяват списъците и съобщенията, във връзка с конкурса: Съдебна палата, бул. „Витоша“ № 2, партер, кабинет 79, Информационен център, официалния сайт на Софийска градска прокуратура, раздел: „Кариери“, https://prb.bg/sgp/bg/karieri..

Обявата е публикувана в брой 118 от 21.05.2024 г. на вестник „Труд“.

Прикачени документи

25 Юни 2024 г.
Обновление

                                                                             СПИСЪК

на допуснатите кандидати до участие в конкурса за длъжността „Ръководител сектор – Информационно обслужване“ – 1 щ. бр. 

Конкурсната комисия, определена със Заповед № РД-04-530/24.06.2024г. на административния ръководител на Софийска градска прокуратура реши да допусне до участие в конкурса следният кандидат:

Мария Александрова Гецова, вх. адм. № 488/20.06.2024 г.

Конкурсът ще се проведе на 22.07.2024г. от 10:00 ч. в кабинет № 52 на ет. 2 в Съдебната палата и съгласно обявения начин:

  1. Първи етап - тест по предварително изготвени въпроси, при който оценяването е по шестобалната система;
  2. Втори етап - събеседване за преценка на личностните и професионални качества на кандидата, при което оценяването е по шестобалната система.

До събеседването се допускат кандидатите, получили оценка на теста не по-ниска от 4,50.

 

КОНКУРСНА КОМИСИЯ