ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – ЯМБОЛ НАБИРА 1 (една) щатна бройка за длъжността „Чистач“ в Звено „Информационно и техническо обслужване“, при условията на чл.70, ал.1 от Кодекса на труда - с 6-месечен срок на изпитване

1.Описание на длъжността: извършва почистване, дезинфекция и проветряване на стаи, кабинети, коридори, санитарни възли, складови и други помещения. Измива прозорци. Ежедневно събира и изхвърля отпадъците на определените места в/извън сградата. Почиства площадката, с прилежащите й площи около сградата. Зарежда санитарните възли със санитарно-хигиенни материали и миещи препарати. Полага грижи за растенията. Приема, описва, разпределя и изпраща изходящи документи. Получава и предава служебната кореспонденция от/на пощенски куриер. Запазва в тайна данните и фактите, представляващи нормативно защитена информация и станали му известни при и/или по повод служебната му дейност. Изпълнява и други дейности, във връзка с длъжността, възложени от прекия ръководител.

Първоначален размер на основното трудово възнаграждение: в диапазона от 1247,00 лв. до 1375,00 лв.

2.Изисквания за заемане на длъжността:

2.1.Минимални изисквания:

За чистач се назначава лице, което:

а/ е български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава — страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария;

б/ е навършило пълнолетие;

в/ не е поставено под запрещение;

г/ не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;

д/ не е лишено по съответния ред от правото да заема определена длъжност;

е/отговаря на изискванията за несъвместимост по чл.340а, ал.2 ЗСВ;

ж/ има завършено основно образование, като за заемане на съответната длъжност не се изисква наличие на трудов стаж и професионален опит;

з/ притежава необходимите професионални и нравствени качества.

2.2.Специфични изисквания:

а/ комуникативност и умения за работа в екип;

б/ организираност, сръчност, прецизност и експедитивност в работата.

3. Необходими документи:

Кандидатите подават лично или чрез пълномощник (нотариално заверено пълномощно) писмено заявление за участие в процедурата за подбор - Приложение № 1, към което се прилагат:

3.1.декларации за:

а/ обстоятелствата по чл.91 ПАПРБ, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава — страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария; не е поставен под запрещение и не е поставен под запрещение и не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност Приложение № 2;

б/ за липса на обстоятелства по чл.107а, ал.1 КТ  – Приложение № 3;

3.2.автобиография;

3.3.заверен препис от диплома за завършено образование;

3.4. заверени преписи от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж  и професионален опит (при наличие на такива);

3.5.медицинско свидетелство за започване на работа и удостоверение за липса на психическо заболяване;

3.6.други документи, по преценка на кандидата.

От кандидатите не се изисква представяне на свидетелство за съдимост - същото ще бъде служебно получено от Министерството на правосъдието, по електронен път. При неиздаване на такова, свидетелството се представя от кандидата, по общоустановения ред.

4.Място и срок на подаване на документите:

Документите за участие в процедурата за подбор се подават в Окръжна прокуратура – гр.Ямбол, ул. „Жорж Папазов" № 1, етаж ІІІ, стая № 309, от 09.00 часа до 16.30 часа, в 15-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата на интернет - страницата на Окръжна прокуратура – гр.Ямбол – www.prb.bg/opyambol/, както и в специализирания сайт jobs.bg.

5.Начин на провеждане на подбора:

Процедурата се провежда от комисия на два етапа:

Първи етапподбор по документи – комисията разглежда всяко постъпило заявление, ведно с приложенията към него и преценява дали са представени изискуемите документи за участие в процедурата и дали те удостоверяват минималните изисквания за заемане на длъжността.

До втори етап се допускат само тези кандидати, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата.

Решението на комисията се оформя в протокол и се изготвят списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати, които се подписват от членовете на комисията, като в списъка на допуснатите кандидати се посочва и датата на провеждане на събеседването.

Втори етап - събеседване с кандидатите, с оглед преценка на притежаваните от тях професионални и нравствени качества, както и мотивацията им за кандидатстване на длъжността, като към тях ще бъдат отправяни и въпроси свързани с Правилника за администрацията на Прокуратурата на Република България и Етичния кодекс на съдебните служители.

Кандидатите ще се оценяват по шестобалната система.

Окончателната оценка се формира като средноаритметичен резултат от оценките на членовете на комисията, а на класиране подлежат кандидатите с крайна оценка не по-малка от 4,50.

Нова процедура за подбор ще бъде обявена в случай, че не е налице класиран кандидат с оценка не по-малка от 4,50.

Трудовото правоотношение възниква с лицето, което е класирано на първо място, като същото е длъжно да постъпи на работа в 2-седмичен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на класирането, на интернет - страницата на Окръжна прокуратура – гр.Ямбол – www.prb.bg/opyambol/.

Ако лицето не постъпи на работа в указания срок, трудовото правоотношение се смята за невъзникнало. В този случай то ще възникне със следващия в класирането участник в подбора, за което същият ще бъде осведомен.

Лицето, избрано в процедурата за подбор, попълва декларация за липса на обстоятелства по чл.340а, ал.2 ЗСВ.

Всички съобщения относно подбора, ще бъдат публикувани на интернет страницата на Окръжна прокуратура – гр.Ямбол www.prb.bg/opyambol/.  

    

Обявата е публикувана на 17.11.2025 г. в jobs.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на телефон 046/620008.

Прикачени документи