РАЙОННА ПРОКУРАТУРА - КЪРДЖАЛИ
На основание Заповед РП № 88 от 20.03.2025 г. обявява процедура за подбор за заемане на 1 (една) щатна бройка за съдебен служител на длъжност „Чистач - куриер“ в звено „техническо обслужване“ към общата администрация на Районна прокуратура – Кърджали с място на работа съдебния район на Районна прокуратура – Кърджали, при условията на чл. 67, ал. 1, т. 1 от КТ
Изисквания за заемане на длъжността:
За „Чистач - куриер” се назначава лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава-членка на Европейския съюз, на друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
- е навършил пълнолетие;
- не е поставен под запрещение;
- не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишен по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- има завършено основно образование;
- отговаря на изискванията за съвместимост по чл.340а, ал.2 от ЗСВ
- притежава необходимите нравствени и професионални качества;
За заемането на длъжност не се изисква трудов стаж и професионален опит.
Описание на длъжността:
По отношение на задълженията на чистач
- Почиства и дезинфекцира санитарни възли, подове, коридори и складови помещения;
- Почиства праха по мебелите, щорите, растенията и офис-техниката (компютри, принтери, телефони и др.);
- Периодично измива прозорци, витрини, врати;
- Проветрява помещенията;
- Следи за състоянието на помещенията след напускането им от работещите в тях;
- Изхвърля отпадъците на определените места извън сградата;
- Зарежда с миещи препарати, козметични средства и санитарно-хигиенни материали санитарните възли;
- Поставя завеси и декоративна украса;
- Полага грижи за растенията;
- Съхранява поверените му уреди, както и на ползваните препарати за почистване и дезинфекция;
- има задължения и носи отговорност за спазване законодателството на Република България, всички вътрешни правила, правилници и заповеди, касаещи дейността на ПРБ.
- Изпълнява и други дейности във връзка с длъжността.
По отношение на задълженията на куриер
- Подготвя, организира и осъществява пренасянето на постъпващата и изходяща документация/ писма, пратки, кореспонденция и др./ от и до органа на съдебната власт и други органи и организации;
- при необходимост пренася други материали, по нареждане на прекия ръководител и съдебния администратор в РП Кърджали;
- при изпълнение на възложените задачи, не допуска закъснения, забавяне или други отклонения;
- в изпълнение на възложените задачи, изпълнителят е длъжен да пази и съхранява пренасяната документация;
- няма право да отваря пратките, да предоставя информация за тях;
- при повреждане, загубване или изчезване на документи, изпълнителят е длъжен незабавно да уведоми прекия си ръководител;
- има задължения и носи отговорност за спазване законодателството на Република България, всички вътрешни правила, правилници и заповеди, касаещи дейността на ПРБ.
- Изпълнява и други задължения, възложени от прекия ръководител-съдебния администратор и административния ръководител на РП Кърджали във връзка с длъжността.
Необходими документи:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник заявление за участие в подбор, ведно с приложените документи в служба „Регистратура, деловодство и архив“ на Районна прокуратура – Кърджали, находяща се в сградата на ОП Кърджали на ул. „Екзарх Йосиф” № 1, ет. ІІІ, стая 30, в срок от 15 (петнадесет) дни от деня следващ публикуване на обявата в интернет страницата на РП-Кърджали – https://prb.bg/rpkardzhali/bg/karieri, както и в специализирания сайт – https://www.jobs.bg/ .
Към писменото заявление /по образец/ за участие в подбора се прилагат следните документи:
- подписана автобиография, може и тип СV;
- декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава - членка на Европейския съюз, на друга държава -страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; не е поставен под запрещение; не е лишен от правото да заема определена длъжност.
- заверени копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;
- медицинско свидетелство за работа;
- медицинско удостоверение, издадено в резултат на извършен медицински преглед, че лицето не страда от психично заболяване;
- заверени копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж (при наличие на такъв);
- други документи, които, по преценка на кандидата, имат отношение към изискванията за заемане на длъжността, професионалните или нравствените му качества.
Всички представени копия на документи, следва да бъдат собственоръчно заверени „Вярно с оригинала“.
При подаване на документите да се представят оригиналите, за сверяване.
От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост. Същото ще бъде получено по служебно електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от МП, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.
Декларация от кандидата, по чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ се попълва само от лицето избрано в процедурата по подбор.
Документи, постъпили в деловодството след крайния срок за подаване, няма да бъдат разглеждани.
Място за подаването на документи:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник заявлението за участие в подбор, ведно с приложените документи в служба „Регистратура, деловодство и архив“ на Районна прокуратура – Кърджали, находяща се на ул. „Екзарх Йосиф” № 1, ет. ІІІ, стая 30, в срок от 15 (петнадесет) дни от деня следващ публикуване на обявата на интернет страницата на РП - Кърджали – https://prb.bg/rpkardzhali/bg/karieri, както и в специализирания сайт – https://www.jobs.bg/.
Документи, постъпили в деловодството след крайния срок за подаване, няма да бъдат разглеждани.
Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/, като постъпили по друг начин документи няма да бъдат разглеждани.
Начин за провеждане на подбора:
- Всяко постъпило заявление се разглежда, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността;
- Само кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата, ще бъдат поканени на събеседване;
Събеседването се провежда с всеки един от кандидатите по въпроси свързани и с познаване на Правилника за администрацията на Прокуратура на Република България, Етичния кодекс на съдебните служители, както и професионална мотивация за работа в ПРБ.
- Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват за решението, както и за резултата от подбора на интернет страницата на РП-Кърджали – https://prb.bg/rpkardzhali/bg/karieri
Образци на заявление и декларации на интернет страницата на РП-Кърджали https://prb.bg/rpkardzhali/bg/karieri или на място в прокуратурата.
Съобщения, свързани с процедурата ще се обявяват на:
- информационното табло в приемното помещение на първия етаж в сградата на Районна прокуратура - Кърджали ул. „Екзарх Йосиф” № 1;
- интернет страницата на РП Кърджали - https://prb.bg/rpkardzhali/bg/karieri
Допълнителна информация на телефон – 0361/21311
Обявата е публикувана в специализирания сайт https://www.jobs.bg/ на 20.03.2025 г.