КОНКУРСЪТ Е ПРЕКРАТЕН със Заповед № РД-08-03 от 25.03.2025 г. на административния ръководител – окръжен прокурор на Окръжна прокуратура гр. Благоевград.
Окръжна прокуратура /ОП/ гр. Благоевград обявява конкурс за назначаване на съдебен служител на длъжност „системен администратор” в администрацията на ОП гр. Благоевград.
- ОПИСАНИЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Подпомага дейността на административния ръководител и съдебния администратор при: въвеждането и поддържането на информационните и периферните системи; събирането и обобщаването на статистическата информация; отговаря за програмното обезпечаване и техническото състояние на компютърната и друга офис техника; поддържа наличния хардуер и софтуер; анализира нуждите от промяна и прави предложения за актуализиране и усъвършенстване на системата; изпълнява и други задължения, възложени от административния ръководител на ОП гр.Благоевград, неговите заместници и съдебния администратор.
Минималното основно трудово възнаграждение за длъжността е 2085 /две хиляди осемдесет и пет/ лв., върху което се начислява допълнително възнаграждение за придобит трудов стаж и професионален опит.
- ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Посочената длъжност може да се заеме от лице, което:
2.1 е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
2.2 е навършило пълнолетие;
2.3 не е поставено под запрещение;
2.4 не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
2.5 не е лишено по съответния ред от правото да заема определената длъжност;
2.6 отговаря на изискванията за несъвместимост по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
2.7 има висше образование, минимална образователна степен „Бакалавър“ в едно от следните професионални направления:
- математика, информатика и компютърни науки;
- електротехника, електроника и автоматика;
- комуникационна и компютърна техника;
2.8 общ трудов стаж не по-малко от 3 години, професионален опит в областта на компютърните и/или информационни технологии;
2.9 отговаря на изискванията за заемане на длъжността, предвидени в: нормативните актове, Правилник за администрацията на Прокуратурата на Република България /ПАПРБ/; Класификатора на длъжностите в администрацията на ПРБ и в длъжностната характеристика за длъжността;
2.10 не страда от психическо заболяване.
- СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ.
Кандидатът следва да притежава:
3.1 познания по мрежови и комуникационни системи;
3.2 администриране на сървърни и десктоп операционни системи;
3.3 виртуализация.
- НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
4.1 писмено заявление, подписано от кандидата, в което са описани приложените към него документи;
4.2 декларация от кандидата по образец, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария,; не е поставен под запрещение; не е лишен от правото да заема посочената в т.1 длъжност;
4.3 подробна автобиография;
4.4 заверени от кандидата копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен;
4.5 медицинско свидетелство за започване на работа;
4.6 медицинско удостоверение, издадено в резултат на извършен медицински преглед, че лицето не страда от психическо заболяване;
4.7 заверени от кандидата копия от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит;
4.8 други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността по преценка на кандидата;
4.9 от кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите да бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред;
4.10 декларация по чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ /попълва се от лицето, класирано на първо място в конкурсната процедура/.
- НАЧИН НА ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРСА И ОЦЕНЯВАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ:
5.1 Конкурсът се провежда от комисия като същият преминава през два етапа:
Първи етап – подбор по документи. Комисията отстранява от участие в процедурата кандидатите, които не отговарят на изискванията за заемане на длъжността или не са представили, в срока по т. 6, документите по т. 4.1–т. 4.7 и т. 4.9 – в случай, че свидетелството за съдимост се изисква от кандидата, т.к. не е получено по електронен път от Министерството на правосъдието. Комисията съставя списъци на допуснатите до втори етап и на отстранените кандидати. Двата списъка се публикуват на интернет-страницата на ОП гр.Благоевград и се поставят на входа на ОП гр.Благоевград.
Втори етап – събеседване и проверка на теоретичните и практически познания и мотивация за работа в ПРБ с класираните кандидати.
5.2 Оценяването на професионалните умения на кандидатите се извърша съгласно „Методика за оценка на кандидатите“, която се изготвя от комисията, утвърждава се от административния ръководител и се публикува на интернет-страницата на ОП гр. Благоевград.
- МЯСТО И СРОК НА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИТЕ:
Място на подаване – Съдебна палата гр.Благоевград, пл.“Васил Левски“ № 1, ОП гр.Благоевград, ет. 4, кабинет № 10, всеки работен ден от 09,00 до 12,00 часа и от 13,30 до 16,30 часа. На разположение на кандидатите е типова длъжностна характеристика за длъжността „системен администратор”.
Срок за подаване на документите – един месец, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението. Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник /с пълномощно с нотариална заверка на подписа/.
- Обявлението за провеждане на конкурса се публикува в един централен или местен ежедневник, на интернет-страницата на ОП гр.Благоевград, https://prb.bg/opblagoevgrad/bg/, раздел „Кариери/Конкурси”, на интернет сайта jobs.bg и се поставя на входа на ОП гр.Благоевград.
Обявата за конкурса е публикувана на 10.03.2025 г. във вестник „Струма“