На основание Заповед АП № 159 от 17.11.2025 г. обявява процедура за подбор за заемане на 1 (една) щатна бройка за съдебен служител на длъжност „Чистач“
Изисквания за заемане на длъжността:
За „Чистач” се назначава лице, което:
- е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
- е навършило пълнолетие;
- не е поставено под запрещение;
- не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
- не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
- отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
- отговаря на изискванията за несъвместимост по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
- притежава основно образование;
- притежава необходимите професионални и нравствени качества.
За заемането на длъжност не се изисква трудов стаж и професионален опит.
Описание на длъжността:
-Ежедневно почиства и дезинфекцира подовете на стаи, офиси, санитарни възли, коридори и други помещения, съгласно вътрешното разпределение на работата.
-Ежедневно почиства праха по мебелите, щорите, растенията и офис-техниката (компютри, телефони, съоръжения и др.).
-Ежедневно проветрява помещенията, освен такива със специален режим, където проветряването е недопустимо.
-Най-малко веднъж на три месеца измива прозорци, витрини, врати на определените му помещения.
-Почиства входа и фоайето на сградата.
-Почиства определените райони след ремонти или преместване на служители.
-Следи за състоянието на помещенията след напускането им от работещите в тях.
-През работно време и извън него следи за съхраняването на преписките и делата, за имуществото на Прокуратурата.
-Събира и изхвърля отпадъците на определените места в или извън сградата.
-Следи за изразходването и зарежда с необходимите санитарно-хигиенни материали и препарати в санитарните възли, за които отговаря.
-При необходимост прави заявка, чрез главен специалист по стопанисване и управление на съдебното имущество за необходимите санитарно-хигиенни материали и препарати.
-Грижи се и полива растенията и отстранява изсъхналите листа.
-Изпълнява и други задължения, възложени му от административния ръководител на прокуратурата или от съдебния администратор.
-Има задължения и носи отговорност за спазване законодателството на Република България, всички вътрешни правила, правилници и заповеди, касаещи дейността на ПРБ.
-Запазва в тайна данните и фактите, представляващи нормативно защитена информация и станали му известни при и/или по повод служебната му дейност.
Необходими документи:
Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в 15-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението на интернет страницата на АП Пловдив – https://prb.bg/applovdiv/bg/karieri, както и в специализирания сайт – www.jobs.bg.
Към заявлението се прилагат:
- декларация от кандидата, за обстоятелствата по чл. 91 от ПАПРБ - че е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария; навършил е пълнолетие; не е поставен под запрещение; не е осъждан на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер; не е лишен по съответния ред от правото да заема определена длъжност; отговаря на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на съответната длъжност.
- подробна автобиография;
- заверен препис от диплома за завършено образование;
- медицинско свидетелство за започване на работа;
- заверени преписи от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит /при наличие на такива/;
- други документи, по преценка на кандидата.
От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от Министерство на правосъдието, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.
Декларация по чл. 92, ал. 1 от ПАПРБ се попълва от лицето избрано в процедурата по подбора.
Копията на посочените документи следва да бъдат саморъчно заверени.
При подаване на документите да се представят оригиналите, за сверяване.
Място за подаването на документи: - Документи се подават само на място всеки работен ден от 09.00 до 12.00 и от 13.00 до 16.00 часа в сградата на Апелативна прокуратура гр.Пловдив, пл.”Съединение” № 3 ет.VІII, стая 802, където се предоставя и длъжностна характеристика.
Кандидатите подават документите лично или чрез пълномощник /нотариално заверено пълномощно/, като постъпили по друг начин документи няма да бъдат разглеждани.
Начин за провеждане на подбора:
- Всяко постъпило заявление се разглежда, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните изисквания за заемане на длъжността;
- Само кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата, ще бъдат поканени на събеседване;
- Допуснатите до събеседване кандидати се уведомяват за решението, както и за резултата от подбора на интернет страницата на АП Пловдив – https://prb.bg/applovdiv/bg/karieri
Телефон и лице за контакт: 032/600 483 (главен специалист – счетоводител, касиер и личен състав).
Съобщения, свързани с процедурата ще се обявяват на интернет страницата на Апелативна прокуратура гр.Пловдив на адрес: https://prb.bg/applovdiv/bg/karieri
Прикачени документи
СПИСЪК
НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ до втори етап - събеседване от процедурата за подбор за заемане да длъжност „Чистач“ в Звено „Информационно и техническо обслужване“ при АП-Пловдив – 1 щ. бройка.
С решение от 05.12.2025 г. на определените лица със Заповед АП № 180 от 04.12.2025 г. на Апелативен прокурор на АП-гр. Пловдив, до следващ етап на процедурата за подбор се допускат кандидатате подали заявления за участие в подбора, както следва:
- ДОБРИНА ********** ТЕРЗИЕВА – подала Заявление Вх. № А-383 от 21.11.2025г.
- ЗЛАТКА ********** ТОДОРОВА – подала Заявление Вх. № А-404 от 27.11.2025г.
НЯМА недопуснати до подбора кандидати
Втори етап от подбора: събеседване с кандидатите ще се проведе на 16.12.2025 г., от 14.00 часа, в кабинет 722, етаж 7 от сградата на Апелативна прокуратура-гр. Пловдив, пл.“Съединение“ № 3.
Кандидатите да носят документ удостоверяващ самоличността им /лична карта, свидетелство за управление на МПС, паспорт/.
Комисия, назначена със Заповед АП № 180 от 04.12.2025г.