ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА 1 Щ. БР. НА ДЛЪЖНОСТ „ЧИСТАЧ”

О Б Я В Л Е Н И Е

На основание Заповед № РД-08-7315.11.2024 г. на административния ръководител – окръжен прокурор на Окръжна прокуратура гр. Сливен,

 

О Б Я В Я В А:

ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР НА КАНДИДАТИ ЗА ЗАЕМАНЕ НА 1 Щ. БР. НА ДЛЪЖНОСТ „ЧИСТАЧ”

В ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – СЛИВЕН

 

  1. МИНИМАЛНИ ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТИТЕ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА „ЧИСТАЧ”:

Кандидатът да бъде лице, което:

  • да е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  • да е навършило пълнолетие;
  • да не е поставено под запрещение;
  • да не е осъждано на лишаване от свобода за умишлено престъпление от общ характер;
  • да не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност;
  • да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
  • отговаря на изискванията по чл. 107а, ал. 1 от КТ;
  • да отговаря на минималните изисквания и на специфичните изисквания за длъжността, както следва:

 

Минимални изисквания:

  • минимално образование – основно образование;
  • минимум 3 години общ стаж;
  • организираност, експедитивност, умения за работа в екип;
  • добри комуникативни умения.
  1. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАСТВАНЕ:
  2. Писмено заявление за участие в конкурса от кандидата (по образец);
  3. декларации от кандидата (по образец):
  • че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение и не е лишен от правото да заема определена длъжност
  • за липса на обстоятелства по чл. 107а, ал. 1 от КТ;
  1. подробна автобиография тип CV;
  2. диплома за завършено образование – копие;
  3. медицинско свидетелство за започване на работа;
  4. удостоверение за липса на психическо заболяване;
  5. документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионален опит – копие;
  6. Заявление – съгласие за обработка на личните данни (образец)

*

 

            От кандидата не се изисква представяне на свидетелство за съдимост. Същото се получава служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от МП от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.

 

 

 

Декларация по чл.92 ал.1 от ПАПРБ се попълва от лицето, избрано в конкурсната процедура.

 

  1. Етапи на провеждане на процедурата за подбор:
  • Разглеждане на постъпилите заявления и допускане до участие в събеседването.
  • Събеседване с допуснатите кандидати.

 

  1. Място за подаване на документите: Окръжна прокуратура – Сливен, сградата на Съдебна палата гр. Сливен, етаж ІІІ, стая 313, от 09.00 ч. до 16.00 ч., всеки работен ден.

Кандидатите да подават документите си лично или чрез пълномощник.

 

  1. Срок за подаване на документи:от 18.11.2024 г. до 02.12.2024 г., включително.

Място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – интернет-страницата на ОП – Сливен.

Няма да се приемат документи извън обявения срок.

Кандидатът няма да бъде допуснат до участие в процедурата за подбор в следните случаи:

  • Когато кандидатът не отговаря на минималните специфични изисквания за заеманата длъжност;
  • При липса на някои от изброените необходими документи за кандидатстване;
  • При наличие на пропуски и неясноти в съдържанието на документите за кандидатстване.

За справки: съдебен администратор при ОП-Сливен, на тел.: 044/619900; 

 

ОБЩОДОСТЪПНО МЯСТО НА КОЕТО ЩЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ СПИСЪЦИ ИЛИ ДРУГИ СЪОБЩЕНИЯ ВЪВ ВРЪЗКА С ПРОЦЕДУРАТА ЗА ПОДБОР:

НА ИНТЕРНЕТ-СТРАНИЦАТА НА ОКРЪЖНА ПРОКУРАТУРА – СЛИВЕН

 

 

 

 

 

Прикачени документи