ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ДЛЪЖНОСТ"СЪДЕБЕН ДЕЛОВОДИТЕЛ" по чл.68, ал.1, т.3 от КТ

        РАЙОННА ПРОКУРАТУРА - ВРАЦА - обявява конкурс за заемане на една щатна бройка, за длъжността „съдебен деловодител“ в Районна прокуратура – Враца, Съдебен район-Враца при условията на чл. 68, ал. 1, т. 3 от Кодекса на труда.

  1. Описание на длъжността „съдебен деловодител“:

    -  Съдебният деловодител извършва дейности съгласно чл.62, ал.1 от ПАПРБ - както следва: приема и регистрира входящата кореспонденция; изпраща изходящата кореспонденция; разпределя и направлява постъпилата поща; извършва вписвания в съответните деловодни книги и УИС на ПРБ; подрежда новопостъпили документи към висящите дела; приема, съхранява и предава по принадлежност веществените доказателства; предава на прокурорите разпределения доклад; предоставя справки по делата и преписките; подготвя и изпраща до съответната инстанция делата и преписките, по които са постъпили жалби; предава в архив приключените дела и преписки; извършва и други дейности, възложени от административния ръководител, съдебния администратор или административния секретар на РП Враца;

  1. II. Общи изисквания към кандидатите съгласно чл. 91 от Правилника за администрацията на Прокуратурата на Република България (ПАПРБ).

Кандидатът да е лице, което  е български гражданин; е навършило пълнолетие; не е поставено под запрещение; не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер; не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност; да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл.340а, ал.2 от ЗСВ;  образование – средно; притежава необходимите професионални и нравствени качества; За заемането на конкурсната длъжност не се изисква трудов стаж и професионален опит.        

III. Специфични изисквания за длъжността „съдебен деловодител“: образование - средно, компютърна грамотност–MS Office, Internet; умения за работа с правно – информационни системи; организираност и експедитивност; комуникативност; умения за работа в екип; владеенето на чужд език е предимство.          

ІV. Конкурсът ще се проведе на два етапа:

  1. Първи етап – по документи. Конкурсната комисия: разглежда всяко постъпило заявление, като преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на общите и допълнителните изисквания за заемане на длъжността; допуска до участие в конкурса единствено кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата; оформя в протокол решението си относно допуснатите кандидати до участие в конкурса и изготвя списъци на допуснатите и недопуснатите кандидати. В списъка на допуснатите кандидати се посочват датата на провеждане на конкурса, която не може да бъде по-рано от 14 дни от изнасянето на списъка, началния час и мястото на провеждане на конкурса. В списъка с недопуснатите до конкурса кандидати се посочват основанията за недопускането им. Списъците се подписват от членовете на комисията и не по-късно от 7 дни след изтичане на срока за подаване на заявленията за участие в конкурса се оповестяват и поставят на общодостъпно място; писмено съобщава на недопуснатите кандидати съображенията за отказа; събеседването се провежда и когато допуснатият кандидат е само един.
  2. Втори етап – събеседване. Конкурсната комисия: оценява допуснатите до участие в конкурса кандидати чрез провеждане на събеседване по въпроси във връзка с познаване на нормативната уредба регламентираща дейността; познаване на Етичния кодекс на съдебните служители; Правилника за администрацията на Прокуратурата на Република България; Професионална мотивация за работа в ПРБ. Проверяват се уменията за работа с Word и Excel. Въз основа на проведения конкурс класира кандидатите съобразно получения от тях резултат.
  3. Кандидатите за обявената длъжност представят лично или чрез пълномощник следните документи: писмено заявление за участие в конкурса; автобиография /тип CV/ подписана от кандидата; декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение и не е лишен по съответния ред от правото да заема определена длъжност; заверено от кандидата копие /„вярно с оригинала”/ от диплома за завършено средно образование; заверено от кандидата копие /„вярно с оригинала”/ от документи, удостоверяващи продължителността на трудовия стаж и професионалния опит, при наличието на такъв; медицинско свидетелство за работа - оригинал; други документи по преценка на кандидата;

     Образците на декларациите и заявлението ще бъдат публикувани на интернет сайта на Районна прокуратура-Враца, като кандидатите могат да ги получат и лично от Информационния център на Районна прокуратура-Враца. От кандидатите не се изисква представянето на свидетелство за съдимост. Същото ще бъде получено служебно, по електронен път от МП от определените за Районна прокуратура–Враца съдебни служители. При невъзможност да бъде извършена справката от кандидатите ще бъде изискано да представят свидетелство за съдимост, издадено по общоустановения ред. Определеният за спечелил конкурса кандидат подава декларация за липсата на обстоятелствата по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ, преди сключването на трудов договор с Районна прокуратура – Враца.

  1. VI. Място и срок за прием на документи:
  • Районна прокуратура – Враца, с административен адрес гр.Враца, ул. „Христо Ботев” № 29, ет. 3, Информационен център, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в 30-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението. На основание чл.91, ал.3 от КТ длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите за запознаване при подаване на документите. Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и други съобщения във връзка с конкурса, ще се оповестяват на сайта на РП – Враца и на информационното табло в РП – Враца и съдебен Район-Враца.

      Лице и телефон за връзка: Анета Петрова – гл. специалист „АД“, 092/620474

Прикачени документи