РАЙОННА ПРОКУРАТУРА ВРАЦА ОБЯВЯВА ПРОЦЕДУРА ЗА ПОДБОР ЗА ЗАЕМАНЕ НА ЕДНА СВОБОДНА ЩАТНА БРОЙКИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ЧИСТАЧ"

ОБЯВА

В изпълнение на Заповед № 61/12.02.2024 г. на Административен ръководител, районен прокурор на Районна прокуратура гр. Враца и на основание чл.100а от „Правилник за администрацията на Прокуратурата на Република България“ /ПАПРБ/ се обявява подбор за

1 /една/ щатна бройка за длъжността „Чистач“ в звено  „Информационно и техническо обслужване“ на Районна прокуратура гр. Враца, при условията на чл.67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда.

  1. Общи изисквания за длъжността Чистач“

Кандидатът да е лице, което:                     

  1. е български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;
  2. е навършило пълнолетие;
  3. не е поставено под запрещение;
  4. не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер;
  5. не е лишено по съответния ред от правото да заема определената длъжност;
  6. да отговаря на изискванията за несъвместимост по чл. 340а, ал. 2 от ЗСВ;
  7. образование - средно;

II.Допълнителни изисквания:

  1. познаване на нормативната уредба, регламентираща дейността и компетентността на длъжността, която заема;

III. Описание на длъжността:

  1. почиства и дезинфекцира работните помещения на РП Враца в сградата на Съдебната палата в гр. Враца, праха по мебелите, щорите, растенията и офис-техниката/компютри, принтери, телефони и др./;
  2. периодично измива прозорци, витрини, врати;
  3. проветрява работните помещения и следи за състоянието им след напускането на работещите в тях магистрати и служители;
  4. изхвърля отпадъците на определените места извън сградата;
  5. зарежда с миещи препарати, козметични средства и санитарно-хигиенни материали санитарните възли;

 

  1. съхранява поверените му уреди, както и ползваните препарати за почистване и дезинфекция;
  2. замества при необходимост съдебния служител на длъжност „ чистач - призовкар“, отговарящ за почистването на работните помещения на магистратите и съдебните служители в сградата на ОСлО при ОП Враца;
  3. поддържа реда на архивното помещение;
  4. извършват и други дейности, възложени от административния ръководител, съдебния администратор или административния секретар на РП Враца.
  1. Необходими документи за участие в конкурса.

      Кандидатите подават лично или чрез пълномощник писмено заявление за участие в   подбора в 15-дневен срок, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявлението.

Към заявлението се прилагат:

  1. Декларация от кандидата, че е пълнолетен български гражданин, гражданин на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, не е поставен под запрещение и не е лишен от правото да заема определена длъжност;
  2. Декларация-съгласие за обработване на лични данни;
  3. Собственоръчно заверени преписи от документи за завършено средно образование;
  4. Собственоръчно заверени преписи от документи, удостоверяващи трудов стаж и професионален опит;
  5. Медицинско свидетелство за работа;
  6. Автобиография;
  7. Други документи, свързани с изискванията за заемане на длъжността, по преценка на кандидата.

        /От кандидата не се изисква представянето на свидетелство за съдимост, същото ще бъде получено служебно по електронен път от Министерство на правосъдието. При неиздаване на електронно свидетелство за съдимост от МП, от кандидатите ще бъде изискано да представят такова, издадено по общоустановения ред.

Декларацията за липса на обстоятелства по чл.107а, ал.1 от КТ се попълва от лицето избрано в подборната процедура.

V.Процедура за провеждане на подбора:

  1. Всяко постъпило заявление се разглежда, като се преценява дали са представени всички необходими документи и дали те удостоверяват изпълнението на минималните и специфичните изисквания за заемане на длъжността;
  2. Само кандидатите, които напълно отговарят на изискванията, посочени в обявата, ще бъдат поканени на събеседване.

           2.1 Допуснатите до събеседване кандидати се оценяват по следните показатели:

  • познаване на Правилника за администрацията на Прокуратура на Република България;
  • професионална мотивация за работа в ПРБ;

    VI. Място за прием на документи:

  • Районна прокуратура – Враца, с административен адрес гр.Враца, ул. „Христо Ботев” № 29,    ет. 3, информационен център, всеки работен ден от 8.30 до 17.00 часа, в срок от 15 дни от датата на обявяване на подбора.

      На основание чл.91, ал.3 от Кодекса на труда длъжностната характеристика се предоставя на кандидатите за запознаване при подаване на документите.

Списъците с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и други съобщения във връзка  с конкурса, ще се оповестяват на сайта на РП – Враца и на информационното табло в РП – Враца.

Прикачени документи

28 Февруари 2024 г.
Обновление

ПРОТОКОЛ № 1 - КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ПО ДОКУМЕНТИ

8 Март 2024 г.
Обновление

ПРОТОКОЛ № 3 - КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ ПО ТОЧКИ